Nogen der har prøvet nupo??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.410 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. september 2011

cecilie1984

Har lige købt et par pakker, men har aldrig prøvet det før.

jeg havde tænkt mig at suplerre det med min alm kost så jeg feks tog nupo morgen og middag og alm aftensmad om aftenen.

Hvad gjorde i hvis i har taget det, og hjalp det jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Dianaaa

cecilie1984 skriver:

jeg havde tænkt mig at suplerre det med min alm kost så jeg feks tog nupo morgen og middag og alm aftensmad om aftenen.

har prøvet det i 14 dage. jeg tabte mig 5 kg (;

suplerrede* også med alm. og sund kost og motioncenter 4 gange i ugen, så for mig virkede det fint, husk at det vigtigt at du spiser sundt og rigtigt når du stopper med nupo, ellers kan du lige så godt droppe det, for ellers ryger alle kg'erne på igen

Anmeld

5. september 2011

LilleMor10

cecilie1984 skriver:

Jeg tog det til morgenmad, og spiste så alm sundt resten af dagen.

tabte 17 kg på 3 mdr. og de er ikke vendt tilbage 

Anmeld

5. september 2011

BellaCiinea

LilleMor10 skriver:

Jeg tog det til morgenmad, og spiste så alm sundt resten af dagen.

tabte 17 kg på 3 mdr. og de er ikke vendt tilbage 

Der var vel også noget motion indblandet? 

Anmeld

5. september 2011

Kath.

cecilie1984 skriver:

Jeg drak det om morgenen og som mellemmåltid. Tabte ca. 2 kg på en uge

Anmeld

5. september 2011

Chillien

Sys det smager forfærdeligt så endte med at smide to pakker ud.. Vil aldrig bruge det igen.. Får stadig kvalme hvis manden kysser mig efter at have drukket proteinpulver.. Og det er ikke engang det samme, det bare fordi jeg ved det er samme princip med pulver og vand

Så hvis du skal starte så brug for guds skyld iskoldt vand så du ikk får traumer som jeg gjorde

Anmeld

5. september 2011

LilleMor10

IsabellaCiinea skriver:

Der var vel også noget motion indblandet? 

Næsten ikke, jeg prøvede at løbe men fik ret så hurtigt knæ skade så det blev vidst kun til 5 km på de 3 mdr  emn min frokost bestod næsten også kun af agurk eller vandmelon idet det har så få Kcal

Anmeld

5. september 2011

BellaCiinea

LilleMor10 skriver:

Næsten ikke, jeg prøvede at løbe men fik ret så hurtigt knæ skade så det blev vidst kun til 5 km på de 3 mdr  emn min frokost bestod næsten også kun af agurk eller vandmelon idet det har så få Kcal

Ja okay.... Har nemlig lidt nupo stående i skabet... 2 af de der "kasser" / "bokse"... Og jeg går 4,7km, 4 gange om ugen.. .ku jo være det ku hjælpe mig lidt så =)

Anmeld

5. september 2011

LilleMor10

IsabellaCiinea skriver:

Ja okay.... Har nemlig lidt nupo stående i skabet... 2 af de der "kasser" / "bokse"... Og jeg går 4,7km, 4 gange om ugen.. .ku jo være det ku hjælpe mig lidt så =)

Det er jeg næsten sikker på, det er bare vigtigt du spiser sundt ved siden af og tager dine vitaminer =) jeg har tabt 33 kg i alt 

Anmeld

5. september 2011

BellaCiinea

LilleMor10 skriver:

Det er jeg næsten sikker på, det er bare vigtigt du spiser sundt ved siden af og tager dine vitaminer =) jeg har tabt 33 kg i alt 

Sundt kan jeg godt spise, gør jeg i forvejen.. men vitaminer hmm, er det ikke nok at få det fra frugt osv? =D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.