Sports bh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Chillien

Ja er der nogen der kan anbefale en god sportsBH? Har brugt nogle billige fra H&M, simplethen fordi farverne var fede..

Men nu er de falmet i vask så nu gider jeg ikk bruge penge på bras mere.. Vil gerne investere i en ordentlig BH..

Så kan du anbefale en god sportsBH eller kender du en butik eller noget hvor de vil hjælpe med at finde en god en der passer og gør hvad den skal..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

FruStolpe

Jeg er meget stor fan af den der hedder shock absorber... Ville aldrig byde mine bryster andet

Carina

Anmeld

5. september 2011

Chillien

FruStolpe skriver:

Jeg er meget stor fan af den der hedder shock absorber... Ville aldrig byde mine bryster andet

Carina

vor finder jeg den henne?

Anmeld

5. september 2011

FruStolpe

Chillien skriver:

vor finder jeg den henne?

http://wondersport.dk/producent/shock-absorber.html

Her eksempelvis. Men med et hurtigt søg med google, så kan du finde dem massere af steder

Carina

Anmeld

5. september 2011

Chillien

FruStolpe skriver:

http://wondersport.dk/producent/shock-absorber.html

Her eksempelvis. Men med et hurtigt søg med google, så kan du finde dem massere af steder

Carina

Uh den er også ambefalet til ryttere..

Jah jeg tænker ikk altid lige hurtigt  Tak for det..

Anmeld

5. september 2011

FruStolpe

Chillien skriver:

Uh den er også ambefalet til ryttere..

Jah jeg tænker ikk altid lige hurtigt  Tak for det..

Så lidt da, måske det kan svare sig at kigge lidt rundt. Det kan jo være du kan finde den på tilbud

Carina

Anmeld

5. september 2011

Chillien

FruStolpe skriver:

Så lidt da, måske det kan svare sig at kigge lidt rundt. Det kan jo være du kan finde den på tilbud

Carina

Ja tror jeg vil lure om de har den i en butik hvor jeg kan gå ind og prøve den.. Lige den side du fandt der har jeg måske ikk helt tillid til de anbefalinger der er.. Er lidt skeptisk anlagt..

Men vil helt sikkert kigge på den..! Har ikk haft nogen guideline førhen så det hjælper at høre noget godt om et produkt..

Anmeld

5. september 2011

eElak

Heysa. 

jeg spurgte om noget tid om det samme herinde. Jeg endte med at købe en absorber Shocker.. Super BH, selvom den føles lidt som en spændetrøje i starten :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.