:s kvamle!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Anonym trådstarter

Goo dawus .. jeg døjer her for det sidste med en mild klam kvamle! og jeg tænker det IKKE kan være graviditet da jeg er beskyttet for hele 3 måneder. Men forstår ikke hvad det kan komme af! det kommer og går hele tiden, hvor jeg bare kan være plaget af det! Jeg har en baby på 6 uger, så jeg er ikke skruk eller tænker på flere børn pt. Men er lidt bange for om den p-sprøjte jeg har fået virker ? den skulle virke helt henne til oktober måned, har en veninde der blev gravid på p-stav så er rigtig BANGE for om denne her svigter ! hjææææælp piger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

AndreasMor84

Anonym skriver:

Goo dawus .. jeg døjer her for det sidste med en mild klam kvamle! og jeg tænker det IKKE kan være graviditet da jeg er beskyttet for hele 3 måneder. Men forstår ikke hvad det kan komme af! det kommer og går hele tiden, hvor jeg bare kan være plaget af det! Jeg har en baby på 6 uger, så jeg er ikke skruk eller tænker på flere børn pt. Men er lidt bange for om den p-sprøjte jeg har fået virker ? den skulle virke helt henne til oktober måned, har en veninde der blev gravid på p-stav så er rigtig BANGE for om denne her svigter ! hjææææælp piger!

Det kan ikke bare være bivirkninger fra sprøjten? Nogle kan jo ikke tåle den..

Anmeld

5. september 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vil også sige at det kunne være bivirkninger af p-staven...

opdagede selv at jeg ikke kunne tåle et tillægsstof i p-pillerne for så fik jeg netop kvalme, der kom og gik.. sådan en køresyg kvalme ikke kaste-op-kvalme hvis du forstår... sys den er meget værre køresyg-kvalmen da man ikke rigtig kan komme af med den...

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

vil også sige at det kunne være bivirkninger af p-staven...

opdagede selv at jeg ikke kunne tåle et tillægsstof i p-pillerne for så fik jeg netop kvalme, der kom og gik.. sådan en køresyg kvalme ikke kaste-op-kvalme hvis du forstår... sys den er meget værre køresyg-kvalmen da man ikke rigtig kan komme af med den...

lig præcis. Så tror heller ikke jeg kan tåle den.

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

Solstråle2011 skriver:

Det kan ikke bare være bivirkninger fra sprøjten? Nogle kan jo ikke tåle den..

tror jeg også.

Anmeld

5. september 2011

Sujan

Ja ved ikke hvad jeg kan være...

Men jeg har nogle gange døjet med kvalme, selvom jeg ikke var gravid.. Kan også have noget at gøre med en cyklus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.