Stille og roligt bevæger jeg mig herind!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Anonym trådstarter

Kæresten og jeg var til bryllup i lørdags og da vi kom hjem begyndte vi at snakke om fremtiden og kæresten sagde at han gerne ville giftes inden for de næste 3 år 

3 ÅR!!!! Det er jo lige om lidt.. Altså selvfølgelig er det ham jeg vil ha' og den dag han frier (fordi det har jeg sagt han skal gøre ordentligt ) vil jeg da også sige ja, ingen tvivl der.. 

Jeg er vildt glad over at vide der ikke er længere tid til selvom jeg allerede nu får sved på panden fordi vi skal jo sparer op til det og alt skal planlægges

Jeg skal kun giftes en gang og derfor skal det også være helt specielt og helt perfekt!

Indtil videre kommer det hele til at koste lige omkring 80.000! Er det slemt? Og kan man overhovedet sparer det op på 3 år?

Nå, måtte lige ud med det, hehe.. Er jeg for tidlig på den? Eller må man godt planlægge mange år før? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Camillakn

Anonym skriver:

Kæresten og jeg var til bryllup i lørdags og da vi kom hjem begyndte vi at snakke om fremtiden og kæresten sagde at han gerne ville giftes inden for de næste 3 år 

3 ÅR!!!! Det er jo lige om lidt.. Altså selvfølgelig er det ham jeg vil ha' og den dag han frier (fordi det har jeg sagt han skal gøre ordentligt ) vil jeg da også sige ja, ingen tvivl der.. 

Jeg er vildt glad over at vide der ikke er længere tid til selvom jeg allerede nu får sved på panden fordi vi skal jo sparer op til det og alt skal planlægges

Jeg skal kun giftes en gang og derfor skal det også være helt specielt og helt perfekt!

Indtil videre kommer det hele til at koste lige omkring 80.000! Er det slemt? Og kan man overhovedet sparer det op på 3 år?

Nå, måtte lige ud med det, hehe.. Er jeg for tidlig på den? Eller må man godt planlægge mange år før? 

Dejligt

Tror det er en kvinde ting det med at planlægge langt tid før.. 
Jeg har os været igang et stykke tid, og det var os sådan noget med at vi nok ska giftes i 2012 eller 2013. Manden her har heller ik været nede på knæ (det skal han os bare) ,

Manden herhjemme har fået lidt spat af mig fordi jeg os har været i fuld sving med at planlægge, finde forskellige potentielle steder, maden osv. Så jeg holder lige lidt igen.

Vi har så fundet en dato: 12/12-2012, det er så kun vielsen.
Men nej jeg syntes ik det er for tidligt, planlæg alt det du har lyst til Bare måske holde lidt igen med at snakke for meget om det  

Anmeld

9. september 2011

chriwi

Nu kender vi jo ikke din økonomi, og det er derfor svært at sige om det er muligt for jer at spare 80.000kr op på 3 år.

Bryllupsbudgetter er meget forskellige, men 80.000 er et godt udgangspunkt.

Når jeg ser tilbage på vores fantastiske dag, syntes jeg alle pengene var lagt godt ud.

Christina

www.mmwfoto.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.