bestille tid ved lægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

LISBETH:-)

Kruse90 skriver:

øhh kan i andre heller ikke se min ticker??

Jeg kan godt - og den pynter fantastisk på din profil!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

ønskebørn74

Kruse90 skriver:

weeeeeeeeeeeeeee... nu kan jeg!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

5. september 2011

BellaCiinea

Kruse90 skriver:

Jeg kan godt se den..

Anmeld

5. september 2011

Frøken J.

Kruse90 skriver:

også selvom jeg har været i behandling.
Jeg tænker bare at jeg måske burde se liv først?

Også selvom du har været i behandling Du har jo en positiv test, der er ikke så meget at rafle om Og sker det så, når du bliver scannet, at der ikke er liv, så ringer du bare til lægen igen. Det er mere af hensyn til det ikke bliver for sent du kommer til lægen, det er jo ikke altid de har dag-til-dag tider

Anmeld

5. september 2011

Kruse90

lisbeth2910 skriver:

Jeg kan godt - og den pynter fantastisk på din profil!

hvor er du sød
Tak

Anmeld

5. september 2011

Madam Blå

Kruse90 skriver:

Hej Piger.

Eftersom jeg jo er blevet gravid, er jeg i tvivl om jeg skal have bekræftet min graviditet hos lægen snart?
Eller om jeg skal vente til at jeg har været til tryghedsscanning d 22.

Jeg tænker selv at jeg skal vente, men der er også nogle der har sagt at jeg ligeså godt kan få det gjort.

Kram

Tillykke med graviditeten

Du kan sagtens vente med at bestille tid til lægen. Jeg kunne ikke vente og glædede mig som et lille barn til at skulle derop og begynde på en vandrejournal. Så følte jeg, at nu var jeg i gang - nu var jeg rigtigt gravid, hvis man kan sige det sådan.

Så det er helt op til dig. Jeg kom slet ikke ind til lægen, men en sygeplejerske, der havde 100 spørgsmål og tog blodprøver.

Anmeld

5. september 2011

LilleMie

Kruse90 skriver:

Men der skal vel tages blodprøver og evt mærkes på mig.
Og laves vandrejournal.
Tænker bare om jeg skal vente med at kontakte dem til efter den 22, når jeg har været til scanning på klinikken
er 7+4 når jeg skal scannes.

Jeg var til første besøg, da jeg var 8+3, hvor jeg fik taget blodprøver og begyndte på vandrejournal hos sygeplersken. Og så var jeg igen ugen efter hos lægen, da jeg var 9+4, hvor jeg fik svar på mine prøver (pånær den der skal bruges ved risikovurderingen til NF) og fik lavet en gyn. undersøgelse. Her blev mine papirer blev lavet færdig og sendt til fødegangen.

Jeg synes bare, du skal ringe til dem og få tiden med det samme (det kan jo være de gerne vil se dig før, tror det er meget forskelligt fra lægehus til lægehus). Min læge er godt booket med hendes tider, så her skal man helst være i god tid ved aftaler, der ikke akut sygdom. 

Og tillykke med graviditeten

Anmeld

5. september 2011

Kruse90

LilleMie skriver:

Jeg var til første besøg, da jeg var 8+3, hvor jeg fik taget blodprøver og begyndte på vandrejournal hos sygeplersken. Og så var jeg igen ugen efter hos lægen, da jeg var 9+4, hvor jeg fik svar på mine prøver (pånær den der skal bruges ved risikovurderingen til NF) og fik lavet en gyn. undersøgelse. Her blev mine papirer blev lavet færdig og sendt til fødegangen.

Jeg synes bare, du skal ringe til dem og få tiden med det samme (det kan jo være de gerne vil se dig før, tror det er meget forskelligt fra lægehus til lægehus). Min læge er godt booket med hendes tider, så her skal man helst være i god tid ved aftaler, der ikke akut sygdom. 

Og tillykke med graviditeten

Tusinde tak.
Syntes bare gerne at jeg vil se liv først

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.