37+1 med ham den bette :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. september 2011

TrineMine86

så ramte vi endnu en uge og jeg render stadig til kontrol af svangerskabsforgiftning, men har sørme også lige været på sygehuset til obs for en blodprop, heldigvis var det ikke en blodprop, men de kunne ikke sige hvad det var, skal til kontrol igen sidst på ugen...

ihh JM på sygehuset synes jeg skulle give mig til at føde, så jeg kunne slippe af med alle de her gener jeg render rundt med, og JA DET VIL JEG DA GERNE hehe  men desværre ser det ikke ud til at bettemanden vil ud foreløbelig.. øv øv..

1 stk billede med tøj og 1 stk uden..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

SaNiNa

Rigtig flot mave den kan du godt være stolt af

Anmeld

5. september 2011

HeidiØ

Din mave er viiirkelig flot!!

Anmeld

5. september 2011

TrineMine86

Sanne og Nicklas skriver:

Rigtig flot mave den kan du godt være stolt af

tak

ked af at høre at du har så mange gener,  for at din fødsel snart går igang

Anmeld

5. september 2011

TrineMine86

HeidiØ skriver:

Din mave er viiirkelig flot!!

takker

så da lige et flooot billede af din mavse også, den er så smuuuk  hold op hvor er den også stor, kan virkelig godt forstå du har meget halsbrand  håber snart i har guldet i armene

Anmeld

5. september 2011

SaNiNa

TrineMine86 skriver:

tak

ked af at høre at du har så mange gener,  for at din fødsel snart går igang

Tak, jeg ved jo der max er 21 dag til hun er hos os og det hjælper lidt på det, selvom det tager utrolig meget på mig ikke at have ro

Anmeld

5. september 2011

TrineMine86

Sanne og Nicklas skriver:

Tak, jeg ved jo der max er 21 dag til hun er hos os og det hjælper lidt på det, selvom det tager utrolig meget på mig ikke at have ro

ja det er da altid noget at have en dato på hvornår man ved at det i hvert fald og overstået, men håber for dig at hun vælger at komme ud til jer inden

Anmeld

5. september 2011

SaNiNa

TrineMine86 skriver:

ja det er da altid noget at have en dato på hvornår man ved at det i hvert fald og overstået, men håber for dig at hun vælger at komme ud til jer inden

Tak det håber jeg godt nok også.

Anmeld

5. september 2011

HeidiØ

TrineMine86 skriver:

takker

så da lige et flooot billede af din mavse også, den er så smuuuk  hold op hvor er den også stor, kan virkelig godt forstå du har meget halsbrand  håber snart i har guldet i armene

Ja tak skæbne, han må for min skyld gerne komme inden lørdag - man vænner sig nærmest til halsbrand, og jeg glemmer aldrig mine alminox når jeg tager nogle steder! Men tak for de søde ord

Anmeld

5. september 2011

MaybeBaby

TrineMine86 skriver:

så ramte vi endnu en uge og jeg render stadig til kontrol af svangerskabsforgiftning, men har sørme også lige været på sygehuset til obs for en blodprop, heldigvis var det ikke en blodprop, men de kunne ikke sige hvad det var, skal til kontrol igen sidst på ugen...

ihh JM på sygehuset synes jeg skulle give mig til at føde, så jeg kunne slippe af med alle de her gener jeg render rundt med, og JA DET VIL JEG DA GERNE hehe  men desværre ser det ikke ud til at bettemanden vil ud foreløbelig.. øv øv..

1 stk billede med tøj og 1 stk uden..

Er det bare mig eller er den ikke endnu mere tyngdekraftpåvirket? Synes godt den er sunket noget ned de sidste par uger?! Men flot det er den sgu! nanne nam!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.