Hjælp... det sker kun på film!!! Update...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

906 visninger
1 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Anonym trådstarter

Ja da der er nogle der har bedt om en update, så vil jeg lige finde tiden til det nu.

Det er med blandede følelser jeg skriver dette. Kærestens bror og hans kæreste kom jo som planlagt, og sov også som planlagt. Jeg sørgede for at holde god afstand til ham, og hele tiden minde mig selv om at det er min forlovede jeg elsker, og ikke hans bror.  Det er ellers efterfølgene lykkes os ikke at se dem, i temmelig lang tid, men dog kom de på et kort visit igår, da det skulle fejres at min forlovedes bror har fået job, så hurtigt efter han er blevet færdig uddannet.

Mine følelser for ham er uændret, men jeg har vist lært mig selv at undertrykke dem bedre nu, og ikke lade det få overtaget, når jeg snakker med ham, eller blive irreteret på hans kæreste når hun snakker...

Jeg har ikke fortalt min forlovede det, og har også besluttet at det er noget jeg vil holde for mig selv. (og så anonymt her på baby )

Det sværeste tidspukt da de sov her, og den største udfordring kom da vi skulle til at gå i seng alle sammen, og da min forlovede og jeg havde lagt os, efter at havde været de første til at gøre os putte klar, syntes min forlovede at det kunne være suuuper frækt at have sex, når vi vidste at der lå nogen lige på den anden side af væggen.  Noget jeg ellers normalt også ville være HELT med på, og også synes kunne være super frækt... men ikke lige i dette tilfælde. Så nu tror min forlovede ikke jeg er til det frække når der er overnattene gæster...  ØV... og kan jo ikke rigtigt sige til ham at det kun var fordi det var hans bror der sov hos os, og at jeg ikke ville ende med at ligge og tænke på dem begge under hyggen...

Men det var lige en kortere update, på et STORT problem.  Og som sagt, det er min forlovede der er far til vores barn, og ikke hans bror, og også ham jeg forelskede mig i først.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

Anja.t

Stort kram til dig

Giv det tid, så er jeg sikker på at dine følelser for din forlovede nok skal komme tilbage tifoldigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.