Hun kravler :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

703 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Maja_4000

SÅ fik Caroline knækket koden ! Hun begyndte at kravle i morges Og hun hviner og griner bare hele tiden mens hun gør det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

SÅ fik Caroline knækket koden ! Hun begyndte at kravle i morges Og hun hviner og griner bare hele tiden mens hun gør det  

hihih Det er SÅ stort når de begynder på det..
Velkommen til en verden, hvor det så ALDRIG er kedeligt, og hvor hun absolut ikke gider putte med dig længere, eller hvor du aldrig sidder stille - KUN når hun sover til middag

Næste gang vi skriver noget i den stil her, herinde i vores mødregruppe, er det nok "WUHUUU HAN GÅR "

Anmeld

5. september 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

hihih Det er SÅ stort når de begynder på det..
Velkommen til en verden, hvor det så ALDRIG er kedeligt, og hvor hun absolut ikke gider putte med dig længere, eller hvor du aldrig sidder stille - KUN når hun sover til middag

Næste gang vi skriver noget i den stil her, herinde i vores mødregruppe, er det nok "WUHUUU HAN GÅR "

Ja , hun er allerede overalt Og hun er bare meeega træt ! Tror det kræver en del energi .. Hun sover nu .. For 3. gang idag :b Hehe

Åh .. Gå ! Nej nej .. Hun skal være baby for evigt Hehe

Anmeld

5. september 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Ja , hun er allerede overalt Og hun er bare meeega træt ! Tror det kræver en del energi .. Hun sover nu .. For 3. gang idag :b Hehe

Åh .. Gå ! Nej nej .. Hun skal være baby for evigt Hehe

hahaha. Jeg prøver også at holde min baby , men han gider ikke
Åh ja, kan godt huske, at min dreng også var helt vildt træt et par dage efter han begyndte at kravle. Nu er det hevrdag, så nu sover han ikke mere end normalt (desværre - haha )
Victor er blevet en hund (eller det tror han selv ).. Han vil hele tiden være udenfor, så når han har lyst til en tur i haven, sdå kravler han fra stuen ud i køkkenet, fra køkkenet ud i gangen og over til døren. Så rejser han sig op ad døren og slår på den og siger "DADADADADA" - MEGET bestemt
Så kan mor eller værsgo' at tage tøj på og gå udenfor med ham

Anmeld

5. september 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

hahaha. Jeg prøver også at holde min baby , men han gider ikke
Åh ja, kan godt huske, at min dreng også var helt vildt træt et par dage efter han begyndte at kravle. Nu er det hevrdag, så nu sover han ikke mere end normalt (desværre - haha )
Victor er blevet en hund (eller det tror han selv ).. Han vil hele tiden være udenfor, så når han har lyst til en tur i haven, sdå kravler han fra stuen ud i køkkenet, fra køkkenet ud i gangen og over til døren. Så rejser han sig op ad døren og slår på den og siger "DADADADADA" - MEGET bestemt
Så kan mor eller værsgo' at tage tøj på og gå udenfor med ham

Hahaha .. Hvor er han sød

Caroline er også hund .. Men det er fordi hun tager legetøj i munden og så kravler hun rundt med det :b - Indtil i morges mavede hun sig afsted med det i munden Hehe

Anmeld

5. september 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Hahaha .. Hvor er han sød

Caroline er også hund .. Men det er fordi hun tager legetøj i munden og så kravler hun rundt med det :b - Indtil i morges mavede hun sig afsted med det i munden Hehe

f*ck, hvor sjovt!!!! Det må da se for vildt grinern ud
Dét gør victor godt nok ikke ;P Han kravler bare haha.

Anmeld

5. september 2011

Maja_4000

Hun har gjort det siden hun fandt ud af at komme ting i munden Ved ikke om det er en erstatning for sutten måske :b men det er sgu ret sjovt at se på

Anmeld

24. september 2011

Sakris

Wee.... nu fandt Isabella også ud af det. Hun har kunnet kravle i to uger nu, og rejser sig op alle vegne.  

Nu er der også kun en uge til hun starter i vuggestue... Snøft!

Anmeld

24. september 2011

Maja_4000

Sakris skriver:

Wee.... nu fandt Isabella også ud af det. Hun har kunnet kravle i to uger nu, og rejser sig op alle vegne.  

Nu er der også kun en uge til hun starter i vuggestue... Snøft!

Hvor dejligt Så er det slut med at sidde og slappe af

I vuggestue ? Åh nej , begynder vi allerede på det herinde ? :b Vi har ikke engang fået plads endnu  
Tror du at det bliver slemt ? ;o 

Anmeld

25. september 2011

Sakris

Maja_4000 skriver:

Hvor dejligt Så er det slut med at sidde og slappe af

I vuggestue ? Åh nej , begynder vi allerede på det herinde ? :b Vi har ikke engang fået plads endnu  
Tror du at det bliver slemt ? ;o 

Synes faktisk ikke hun piller så meget, men det kan jo nå at komme.

Tror ikke det bliver så slet med vuggestue. Den virker bare rigtig fin. Hun bliver 9 måneder imorgen, så det er jo også lidt tidligt at komme i vuggestue. Men jeg har også kun en måneds barsel tilbage!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.