Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SÅ fik Caroline knækket koden ! Hun begyndte at kravle i morges Og hun hviner og griner bare hele tiden mens hun gør det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja_4000 skriver: SÅ fik Caroline knækket koden ! Hun begyndte at kravle i morges Og hun hviner og griner bare hele tiden mens hun gør det
hihih Det er SÅ stort når de begynder på det.. Velkommen til en verden, hvor det så ALDRIG er kedeligt, og hvor hun absolut ikke gider putte med dig længere, eller hvor du aldrig sidder stille - KUN når hun sover til middag
Næste gang vi skriver noget i den stil her, herinde i vores mødregruppe, er det nok "WUHUUU HAN GÅR "
MissChrista skriver: hihih Det er SÅ stort når de begynder på det.. Velkommen til en verden, hvor det så ALDRIG er kedeligt, og hvor hun absolut ikke gider putte med dig længere, eller hvor du aldrig sidder stille - KUN når hun sover til middag Næste gang vi skriver noget i den stil her, herinde i vores mødregruppe, er det nok "WUHUUU HAN GÅR "
Ja , hun er allerede overalt Og hun er bare meeega træt ! Tror det kræver en del energi .. Hun sover nu .. For 3. gang idag :b Hehe
Åh .. Gå ! Nej nej .. Hun skal være baby for evigt Hehe
Maja_4000 skriver: Ja , hun er allerede overalt Og hun er bare meeega træt ! Tror det kræver en del energi .. Hun sover nu .. For 3. gang idag :b Hehe Åh .. Gå ! Nej nej .. Hun skal være baby for evigt Hehe
hahaha. Jeg prøver også at holde min baby , men han gider ikke Åh ja, kan godt huske, at min dreng også var helt vildt træt et par dage efter han begyndte at kravle. Nu er det hevrdag, så nu sover han ikke mere end normalt (desværre - haha )Victor er blevet en hund (eller det tror han selv ).. Han vil hele tiden være udenfor, så når han har lyst til en tur i haven, sdå kravler han fra stuen ud i køkkenet, fra køkkenet ud i gangen og over til døren. Så rejser han sig op ad døren og slår på den og siger "DADADADADA" - MEGET bestemt Så kan mor eller værsgo' at tage tøj på og gå udenfor med ham
MissChrista skriver: hahaha. Jeg prøver også at holde min baby , men han gider ikke Åh ja, kan godt huske, at min dreng også var helt vildt træt et par dage efter han begyndte at kravle. Nu er det hevrdag, så nu sover han ikke mere end normalt (desværre - haha )Victor er blevet en hund (eller det tror han selv ).. Han vil hele tiden være udenfor, så når han har lyst til en tur i haven, sdå kravler han fra stuen ud i køkkenet, fra køkkenet ud i gangen og over til døren. Så rejser han sig op ad døren og slår på den og siger "DADADADADA" - MEGET bestemt Så kan mor eller værsgo' at tage tøj på og gå udenfor med ham
Hahaha .. Hvor er han sød
Caroline er også hund .. Men det er fordi hun tager legetøj i munden og så kravler hun rundt med det :b - Indtil i morges mavede hun sig afsted med det i munden Hehe
Maja_4000 skriver: Hahaha .. Hvor er han sød Caroline er også hund .. Men det er fordi hun tager legetøj i munden og så kravler hun rundt med det :b - Indtil i morges mavede hun sig afsted med det i munden Hehe
f*ck, hvor sjovt!!!! Det må da se for vildt grinern ud Dét gør victor godt nok ikke ;P Han kravler bare haha.
Hun har gjort det siden hun fandt ud af at komme ting i munden Ved ikke om det er en erstatning for sutten måske :b men det er sgu ret sjovt at se på
Wee.... nu fandt Isabella også ud af det. Hun har kunnet kravle i to uger nu, og rejser sig op alle vegne.
Nu er der også kun en uge til hun starter i vuggestue... Snøft!
Sakris skriver: Wee.... nu fandt Isabella også ud af det. Hun har kunnet kravle i to uger nu, og rejser sig op alle vegne. Nu er der også kun en uge til hun starter i vuggestue... Snøft!
Hvor dejligt Så er det slut med at sidde og slappe af
I vuggestue ? Åh nej , begynder vi allerede på det herinde ? :b Vi har ikke engang fået plads endnu Tror du at det bliver slemt ? ;o
Maja_4000 skriver: Hvor dejligt Så er det slut med at sidde og slappe af I vuggestue ? Åh nej , begynder vi allerede på det herinde ? :b Vi har ikke engang fået plads endnu Tror du at det bliver slemt ? ;o
Synes faktisk ikke hun piller så meget, men det kan jo nå at komme.
Tror ikke det bliver så slet med vuggestue. Den virker bare rigtig fin. Hun bliver 9 måneder imorgen, så det er jo også lidt tidligt at komme i vuggestue. Men jeg har også kun en måneds barsel tilbage!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128