1 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

797 visninger
18 svar
0 synes godt om
5. september 2011

esiuol

I går var det vores 1 års bryllupsdag og årsdagen for start af Projekt Baby   

Jeg havde ikke regnet med, at vi ville blive hurtig gravide - men jeg havde ikke gættet, at jeg her 1 år efter stadig ville være uden en positiv graviditetstest. Sikke mange trængsler, vi har gennemgået i løbet af det år, der er gået. Puha!

Ved brylluppet havde nogle venner arrangeret, at der blev delt små kort ud, som gæsterne kunne skrive en besked til os på. Beskederne måtte vi først læse i går.

Sjovt nok er der flere gæster, der har kommenteret på, at jeg jo nok ville være gravid, når vi læser beskeden - eller har hintet kraftigt i den retning i form af f.eks. "vi glæder os meget til at junior får en ny legekammerat".

Det var hyggeligt at læse vores familie og venners kærlige ord til os, men samtidig var det meget vemodigt for mig, når vi stødte på beskeder om babyer og runde maver...

Det mindede mig alt for meget om alt det, jeg inderligt håber på at få lov at opleve .

Man kan ikke miste noget, man aldrig har haft, men det føles nu alligevel sådan  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Lisbeth1985

Åhh søde! Mærkedagene er aldrig sjove

Jeg håber, at i på jeres næste bryllupsdag har en spire i maven

Anmeld

5. september 2011

Putomanen

Øv, det gør bare ondt!!!

Jeg havde det meget som dig. Jeg forventede også, at det ville tage et stykke, men da der var gået 1 år begyndte det godt nok at gøre ondt.

At I skal sidde og læse en masse små søde kort omkring graviditet og babyer, det må bare gøre det endnu hårdere. Jeg håber, at du holde rmodet oppe.

Du får en masse  herfra...

Anmeld

5. september 2011

ønskebørn74

esiuol skriver:

I går var det vores 1 års bryllupsdag og årsdagen for start af Projekt Baby   

Jeg havde ikke regnet med, at vi ville blive hurtig gravide - men jeg havde ikke gættet, at jeg her 1 år efter stadig ville være uden en positiv graviditetstest. Sikke mange trængsler, vi har gennemgået i løbet af det år, der er gået. Puha!

Ved brylluppet havde nogle venner arrangeret, at der blev delt små kort ud, som gæsterne kunne skrive en besked til os på. Beskederne måtte vi først læse i går.

Sjovt nok er der flere gæster, der har kommenteret på, at jeg jo nok ville være gravid, når vi læser beskeden - eller har hintet kraftigt i den retning i form af f.eks. "vi glæder os meget til at junior får en ny legekammerat".

Det var hyggeligt at læse vores familie og venners kærlige ord til os, men samtidig var det meget vemodigt for mig, når vi stødte på beskeder om babyer og runde maver...

Det mindede mig alt for meget om alt det, jeg inderligt håber på at få lov at opleve .

Man kan ikke miste noget, man aldrig har haft, men det føles nu alligevel sådan  

Kæmpe krammer!!! Det er bare skod at være i fertilitetsbehandling og de to streger lader vente på sig...

Anmeld

5. september 2011

Nessie

Det er en hård ventetid.
Vi troede at det ville gå hurtigt, da vi først smed pillerne, men intet skete i lang tid. Først efter 4. ÆO lykkedes det, og nu kan jeg med glæde sigae, at det var ventetiden værd

Anmeld

5. september 2011

esiuol

Lisbeth1985 skriver:

Åhh søde! Mærkedagene er aldrig sjove

Jeg håber, at i på jeres næste bryllupsdag har en spire i maven

Tusind tak - det håber jeg også rigtig meget...

Eller dvs. faktisk håber jeg, at det lykkes med inseminationen d. 12/9, så måske jeg har en lillle bebs i armene til næste bryllupsdag... 

Anmeld

5. september 2011

esiuol

Putomanen skriver:

Øv, det gør bare ondt!!!

Jeg havde det meget som dig. Jeg forventede også, at det ville tage et stykke, men da der var gået 1 år begyndte det godt nok at gøre ondt.

At I skal sidde og læse en masse små søde kort omkring graviditet og babyer, det må bare gøre det endnu hårdere. Jeg håber, at du holde rmodet oppe.

Du får en masse  herfra...

Tak for krammet

Jeg synes egentlig, vores forløb har været ret hurtigt... Men nu, hvor vi har rundet 1 år, føles det bare som rigtig, rigtig lang tid at vente. Og kortene fik det til at slå ekstra hårdt.

Anmeld

5. september 2011

esiuol

ønskebarn74 skriver:

Kæmpe krammer!!! Det er bare skod at være i fertilitetsbehandling og de to streger lader vente på sig...

Tak for krammet  

- og ja, det er bare skod at være i behandling   Men man må trøste sig selv med, at det jo trods alt er værre at være subfertil og IKKE være i behandling...

Anmeld

5. september 2011

esiuol

Nessie skriver:

Det er en hård ventetid.
Vi troede at det ville gå hurtigt, da vi først smed pillerne, men intet skete i lang tid. Først efter 4. ÆO lykkedes det, og nu kan jeg med glæde sigae, at det var ventetiden værd

Tak for opmuntringen

Jeg krydser fingre for, at vi kan klare det med IUI. Både min krop og min pengepung gruer for at være nødt til at starte på IVF... Men hvis det er det, der skal til, er det det, der skal til...

Anmeld

5. september 2011

nattergalen

esiuol skriver:

Tak for opmuntringen

Jeg krydser fingre for, at vi kan klare det med IUI. Både min krop og min pengepung gruer for at være nødt til at starte på IVF... Men hvis det er det, der skal til, er det det, der skal til...

Det er bare så meget noget øv.. Og forstår kun al for godt din frustration.. Vi er selv igang med 11 forsøg og det slider virkelig en op.. Især når alle omkring en bliver det i et snup tag.. Krydser fingre for os og håber den snart er der Nu du nævner IUI hvor meget skal du betale for det ift IVF?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.