Uren hud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg er inden for de sidste par dage begyndt at få virkelig uren hud!  Det er aldrig noget jeg har haft problemer med før, men tror jeg har 7 i fjæset lige pt. 

Kan det være et tegn på en graviditet? Har ikke taget en test, men er omkring 4. uge, hvis jeg er gravid. 

Har i samme erfaring? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Mauser.

Jeg fik sindsyg uren hud i starten og midten af min graviditet, jeg brugte BASIRON på 5 % hvilket VIRKELIG hjælper, en creme man smører på, det kan klart anbefales. Kan købes i håndkøb på apoteket.
Om det er tegn på graviditet ved jeg ikke så tidligt ? Jeg fik det da jeg var i ca. 8 uge.

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

Mulleunge skriver:

Jeg fik sindsyg uren hud i starten og midten af min graviditet, jeg brugte BASIRON på 5 % hvilket VIRKELIG hjælper, en creme man smører på, det kan klart anbefales. Kan købes i håndkøb på apoteket.
Om det er tegn på graviditet ved jeg ikke så tidligt ? Jeg fik det da jeg var i ca. 8 uge.

Okay det skal da overvejes så. 
Nej det ved jeg nemlig heller ikke. Men hormonerne flyver jo rundt i kroppen. Det er nok også forskelligt fra person til person.

Uhh synes bare ikke jeg tør tage en test. Er bange for at blive skuffet  

Anmeld

5. september 2011

Mauser.

Anonym skriver:

Okay det skal da overvejes så. 
Nej det ved jeg nemlig heller ikke. Men hormonerne flyver jo rundt i kroppen. Det er nok også forskelligt fra person til person.

Uhh synes bare ikke jeg tør tage en test. Er bange for at blive skuffet  

Nu kender jeg jo heller ikke din baggrund osv. måske du for nylig er stoppet på p piller eller lign, så flyver der også hormoner rundt i kroppen uden det er graviditet? Det kan være mange ting jo, så jeg ville da klart få afklaret om det er en graviditet eller ej (; tag en test du kan højest få et svar.

Anmeld

5. september 2011

ano14316

Jeg har fået meget pænere hud i gennem min graviditet

Anmeld

5. september 2011

maria_wlt

Anonym skriver:

Hej 

Jeg er inden for de sidste par dage begyndt at få virkelig uren hud!  Det er aldrig noget jeg har haft problemer med før, men tror jeg har 7 i fjæset lige pt. 

Kan det være et tegn på en graviditet? Har ikke taget en test, men er omkring 4. uge, hvis jeg er gravid. 

Har i samme erfaring? 

Jeg havde SINDSYG uren hud fra dag 1 og ca 10 uger frem.. Mens tæt på halsen...

BASIRON på 5 %, er rigtig god men ikke smør for meget ud og det hele da det tørre din hud meget ud

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

Mulleunge skriver:

Nu kender jeg jo heller ikke din baggrund osv. måske du for nylig er stoppet på p piller eller lign, så flyver der også hormoner rundt i kroppen uden det er graviditet? Det kan være mange ting jo, så jeg ville da klart få afklaret om det er en graviditet eller ej (; tag en test du kan højest få et svar.

Ja det kan jo skyldes meget - måske har jeg spist noget mærkeligt. Nej det er også rigtigt. Og vi har ikke prøvet særlig længe. 

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

maria_wt skriver:

Jeg havde SINDSYG uren hud fra dag 1 og ca 10 uger frem.. Mens tæt på halsen...

BASIRON på 5 %, er rigtig god men ikke smør for meget ud og det hele da det tørre din hud meget ud

Så det kan lade sig gøre.. 

Jeg har mest på hagen og under næsen.. Åhh hvor jeg dog synes det er træls. 

Okay det skal jeg lige være opmærksom på

Anmeld

5. september 2011

Mauser.

Anonym skriver:

Ja det kan jo skyldes meget - måske har jeg spist noget mærkeligt. Nej det er også rigtigt. Og vi har ikke prøvet særlig længe. 

Så få taget en test (; ville da være dejligt at få afklaret alligevel for dig

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

Mulleunge skriver:

Så få taget en test (; ville da være dejligt at få afklaret alligevel for dig

Ja jeg må lige omkring apoteket i morgen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.