Av! hun har slået hånden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.246 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Mor1012

Av !

Emilies hånd blev klemt i klapvognen igår og har ikke kunnet støtte på den siden.

dvs, hun kan ikke rejse sig, eller kravle.. så hun hænger på mig, men det gider hun jo ikke hele tiden, så hun græder hele tiden fordi hun prøver at bruge hånden til at kravle osv.. men det gør jo ondt

har ringet til skadestuen imorges, men de mener vi skal vente til imorgen. da det næsten er umuligt at brække noget på små børn. Den er nemlig ikke hævet eller blå. og hun kan stadig vinke og side med legetøj osv. hun kan bare ikke ligge vægt i håndledet

ville lige dele det med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Lucas og Mathilde <3

Emilie2010 skriver:

Av !

Emilies hånd blev klemt i klapvognen igår og har ikke kunnet støtte på den siden.

dvs, hun kan ikke rejse sig, eller kravle.. så hun hænger på mig, men det gider hun jo ikke hele tiden, så hun græder hele tiden fordi hun prøver at bruge hånden til at kravle osv.. men det gør jo ondt

har ringet til skadestuen imorges, men de mener vi skal vente til imorgen. da det næsten er umuligt at brække noget på små børn. Den er nemlig ikke hævet eller blå. og hun kan stadig vinke og side med legetøj osv. hun kan bare ikke ligge vægt i håndledet

ville lige dele det med jer

stakkels prinsesse . min lillebror faldte ned af en sofa da han var 1½ år og ramte armen ind i sofabordet, og det brækkede han armen af, og han reagere som din, ved ikke kravle/rejse sig. - synes selvf du skal gøre som skadestuen siger, men de har det med ikke at tage det så alvorligt når de er så små . om ikke andet ring til din egen læge eller vagtlægen efter kl 16 og hør af hvis det stadig er det samme

Anmeld

5. september 2011

Janni.

Synes det er vildt at hun skal gå til imorgen før hun kan blive undersøgt ordentlig 

Rigtig god bedring, håber hun snart kan bruge hånden igen 

Anmeld

5. september 2011

Mor1012

Lucas og Mathilde <3 skriver:

stakkels prinsesse . min lillebror faldte ned af en sofa da han var 1½ år og ramte armen ind i sofabordet, og det brækkede han armen af, og han reagere som din, ved ikke kravle/rejse sig. - synes selvf du skal gøre som skadestuen siger, men de har det med ikke at tage det så alvorligt når de er så små . om ikke andet ring til din egen læge eller vagtlægen efter kl 16 og hør af hvis det stadig er det samme

får det helt skidt nu at måske Skulle jeg have ringet til lægen :/

kunne din dreng også godt bruge den til at lege med legetøj osv, men bare ikke kravle..

Anmeld

5. september 2011

Mor1012

Janni. skriver:

Synes det er vildt at hun skal gå til imorgen før hun kan blive undersøgt ordentlig 

Rigtig god bedring, håber hun snart kan bruge hånden igen 

jaaa men alligevel, hvad skulle lægen gøre

måske burde jeg ringe til lægen og høre hvad han tænker ?

Anmeld

5. september 2011

Lucas og Mathilde <3

Emilie2010 skriver:

får det helt skidt nu at måske Skulle jeg have ringet til lægen :/

kunne din dreng også godt bruge den til at lege med legetøj osv, men bare ikke kravle..

det skal du ikke få ville bare lige pointere at det kan de altså godt kan brække noget selv om det er svært, og der skal meget til, men f.eks falder man forkert så behøver der jo ikke altid skal meget til. det var ikke min søn, det er min lillebror, og ka det kunne han, han spiste også selv med gaffel, og mine forældre var ved lægen med ham flere gange hvor de bare slog det hen med at det var slaget, da min far så efter 3-4 dage bankede i bordet kom han i rønten og havde brækket armen. min egen søn Lucas faldte for to år siden med hans far i snees, og der flækkede et lille stykke af hans lårben, og der var han 2 år må det være s; nogen gange er man bare ekstra uheldig. synes du skal ringe til lægen/vagftlægen eller skadestuen igen vis du stadig er utryg, for det var bestemt ikke meningen, - ville bare lige fortælle at man godt kan selv om det er svært .

Anmeld

5. september 2011

Mor1012

Lucas og Mathilde <3 skriver:

det skal du ikke få ville bare lige pointere at det kan de altså godt kan brække noget selv om det er svært, og der skal meget til, men f.eks falder man forkert så behøver der jo ikke altid skal meget til. det var ikke min søn, det er min lillebror, og ka det kunne han, han spiste også selv med gaffel, og mine forældre var ved lægen med ham flere gange hvor de bare slog det hen med at det var slaget, da min far så efter 3-4 dage bankede i bordet kom han i rønten og havde brækket armen. min egen søn Lucas faldte for to år siden med hans far i snees, og der flækkede et lille stykke af hans lårben, og der var han 2 år må det være s; nogen gange er man bare ekstra uheldig. synes du skal ringe til lægen/vagftlægen eller skadestuen igen vis du stadig er utryg, for det var bestemt ikke meningen, - ville bare lige fortælle at man godt kan selv om det er svært .

okay

har prøvet ringe til egen læge, men deres telefon tid er sluk kl 12 .. så jeg må bare vente til imorgen

jeg tror os ofte de bare slår det hen, har jeg hørt om nogle gange efterhånden

Anmeld

5. september 2011

Lucas og Mathilde <3

Emilie2010 skriver:

okay

har prøvet ringe til egen læge, men deres telefon tid er sluk kl 12 .. så jeg må bare vente til imorgen

jeg tror os ofte de bare slår det hen, har jeg hørt om nogle gange efterhånden

- er det stadig ikke bedre med hendes hånd? i så fald vis det var mig ville jeg ringe til skadestuen igen og forlænge at de kigger på det, i tilfælde af der skulle være et lille brud ved jeg ikke om det kan vokse forkert sammen vis der ikke kommer gips på?s; men trøst dig med at vis der er det vokser det sammen rigtig rigtig hurtigt, inden for 14 dage ca. 14 dage efter Lucas faldte kunne kan begyde at gå så småt igen. så synes klart at du skal ringe vis det ikke er bedre, også for din egen skyld.

Anmeld

5. september 2011

Janni.

Emilie2010 skriver:

jaaa men alligevel, hvad skulle lægen gøre

måske burde jeg ringe til lægen og høre hvad han tænker ?

Jeg havde nok kontaktet lægen, om ikke andet så lige for at høre hans mening  

Anmeld

6. september 2011

Mor1012

OPDATE

DET ER IKKE BLEVET BEDRE MÅ RINGE TIL LÆGEN KL 08

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.