Cakepops første forsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

K&S

L.J.L skriver:

Den video har jeg også set Men er stensikker på at hendes var noget tyndere end den candymelt jeg brugte, for her fungerede det slet ikke at stikke pinden lige ned og op igen, og da slet ikke det der med at banke overskydende overtræk af hmm...

Må prøve med palmin næste gang, som Dot anbefaler.

Hehe, nej heller ikke her - jeg kunne næsten ikke få dem ned i candymelten uden at pinden gik igennem hele kuglen  og nej, jeg kunne bestemt heller ikke banke noget overskydende af

Så vi må prøve med palmin næste gang,  for et bedre resultat...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

L.J.L

K&S skriver:

Hehe, nej heller ikke her - jeg kunne næsten ikke få dem ned i candymelten uden at pinden gik igennem hele kuglen  og nej, jeg kunne bestemt heller ikke banke noget overskydende af

Så vi må prøve med palmin næste gang,  for et bedre resultat...!

Må jeg spørge: Blev dine også meget søde? Synes mine blev lige i overkanten søde, jeg brugte alm chokoladekage og lave choko frosting til. Men det kan godt blive rimelig kvalmt hvis det er alt alt for sødt.

Anmeld

5. september 2011

K&S

L.J.L skriver:

Må jeg spørge: Blev dine også meget søde? Synes mine blev lige i overkanten søde, jeg brugte alm chokoladekage og lave choko frosting til. Men det kan godt blive rimelig kvalmt hvis det er alt alt for sødt.

Jeps, mine var også meget søde, det faldt lige i børnenes (og mandens) smag  jeg brugte chokoladekage med palminsmørcreme i

Anmeld

9. september 2011

Hailiesmom11

L.J.L skriver:

Tak for tippet!

Jeg har prøvet det med olien og synes ikke det bliver nemmere og pas endelig på med ikke at komme for meget i for så størkner chokoladen ikke

Den var klart nemmere at arbejde med men synes stadigvæk de fik nogle trælse striber/mærker

Anmeld

9. september 2011

N&J

uhmmm.. jeg syntes altså de ser lækre ud.. mums.. 

Anmeld

9. september 2011

L.J.L

Wulffi89 skriver:

Jeg har prøvet det med olien og synes ikke det bliver nemmere og pas endelig på med ikke at komme for meget i for så størkner chokoladen ikke

Den var klart nemmere at arbejde med men synes stadigvæk de fik nogle trælse striber/mærker

Tusind tak fordi du lige skrev det Jeg vil prøve med palmin næste gang og se om det gør det nemmere at arbejde med

Anmeld

9. september 2011

L.J.L

N&J skriver:

uhmmm.. jeg syntes altså de ser lækre ud.. mums.. 

årh tak skal du ha

Anmeld

9. september 2011

Hailiesmom11

L.J.L skriver:

Tusind tak fordi du lige skrev det Jeg vil prøve med palmin næste gang og se om det gør det nemmere at arbejde med

Så lidt, skal også have fat i noget palmin til næste omgang

Anmeld

9. september 2011

Maria.

Hvot er de fine! Hva er fremgangsmåden? Altså helt fra bunden?

Anmeld

9. september 2011

L.J.L

Maria. skriver:

Hvot er de fine! Hva er fremgangsmåden? Altså helt fra bunden?

Tak Maria

De er ret nemme at lave. Du bager en alm chokoladekage som du bagefter smuldrer i en skål og blander sammen med en chokoladefrosting (kakao, flormelis, smør, flødeost, vanillesukker) Til konsistensen er som romkugledej. Herefter triller du en masse kugler. Som overtræk kan du bruge alm smeltechokolade, eller "candymelts" som er farvet chokolade. så dypper du "slikkepinden" i chokoladen og putter den i en kugle, herefter tager du slikkepinden med kuglen og dypper den direkte ned i den smeltede chokolade, og sætter i et glas med sukker eller en flamingoklods eller lign. og ind i køleskabet.

man kan pynte dem med krymmel efter de er dyppet i chokolade.

Ret nemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.