Sjov lille episode med Filuca;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. januar 2009

Tina2

Her sidst på eftermiddagen var hun inde på værelset med lukket dør.... Jeg kunne høre hun havde gang i sin mikrofon, hvilket hun har hver dag pt... I ved sådan en på stativ med batterier i og så er der forskellige rytmer lagt ind + klapsalver:-)

Jeg lukkede døren lidt op og lurede ind uden hun så mig, for det lød så sjovt, hun skrååååålede "li' meget hvad du si'r, så er vi venner, li' meget hvad du siger, så har jeg dig* fra MGP og hun gav den HELE armen, I ved vrider stemmen ha ha!!!!

Jeg var simpelthen ved at skraldgrine, men så ville hun jo opdage mig, så jeg klappede i og så gik hun rundt og jeg kun se, at hun "lavede show" for hun talte til sit publikum, ha ha!!!

Så satte hun "rap-rytmer" på og gav sig til at rappe "jeg hedder Michael, og jeg har brødre og de er pisse irriterende" *GGGGGGGGGGG*
Og derefter klapsalve på og armene i vejret "tak for det, tak for det og tak for iaften"...... Ha ha ha!!!!!

Jeg lukkede døren igen uden hun opdagede jeg havde stået der, men det var da simpelthen den vildeste friner!!!!

Knus Tina og Filuca- den lille rapper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Cute Bare dejligt, når man får muligheden for at lure i deres univers, bare lige sådan

Skønt...

Anmeld

17. januar 2009

Marie;-)

Hvor godt! *gggg*

Og hvor lyder hun til at være sej til det scene-show!!

Nede i Marcus' børnehave øver de X-factor. Det gjorde de også sidste år. Marcus vil gerne kan jeg mærke, men bliver genert når han skal der med mikrofonen og vil ikke synge alligevel. Så sidste gang det var den store finale - sagde han vist bare prut og gik ned igen! *ggg* Forældre var desværre ikke inviteret. ;-)

Anmeld

17. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Forresten!!! LOOOOL.... Kom lige i tanke om, hvordan jeg selv ser ud, når jeg står og synger singstar med mirkofon på stativ...

Hihi... Jeg tror nok mig og Filuca kan lave en klub.

Nu har jeg jo (igår) fået rockballads til singstar også Weeee... Så jeg skal nok liiige synge lidt her i weekenden.

Nu har jeg allerede 4 spil og jeg har kun haft den siden jul: Disney, 90's, R&B og Rockballads!!

Hehe...

KRAM
Singstar Zafir - i klub med Filuca

Anmeld

17. januar 2009

Tina2

Ha ha, fedt:-)

Gad nu godt prøve den 90'er singstar men vi har det ikke.... Synes det er ret mange penge efter hvor tit man kommer til at bruge det.... Men kan jo være- en dag når ungerne ønsker sig playstation:-)

Filuca ville helt sikkert synes singstar var MEGA fedt:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.