Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kialaerke skriver: Hej. Kan jeg bestille en bamse med navn? gerne lyserød. Send venligst svar på kialaerke@gmail.com Vh Kia
Hej.
Kan jeg bestille en bamse med navn?
gerne lyserød.
Send venligst svar på kialaerke@gmail.com
Vh Kia
Hejsa
Ja kan bestilles her:
http://www.trendsales.dk/listings/med-navn-pa-oere-bamse/22894494?Refreshtsusersession=1
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du fandt ud af at bestille via linket ka jeg se
Malthesmoar skriver: RESTSALG KUN Lyserød bamse tilbage sælges til KUN 100,- med navn i det ene øre & 125,- med Navn i et øre & dato i det andet øre Har lavet disse sjove bamser med navn på det ene øre Super bløde kramme bamser Laves kun med STORE bokstaver Fast pris 150,- incl porto Har dem i lyseblå med tyrkis farve på navn & Lyserød med pink farve på navn Ca 25cm høje når de sidder Sælges over Trendsales: http://www.trendsales.dk/listings/med-navn-pa-oere-bamse/22894494?Refreshtsusersession=1
RESTSALG
KUN Lyserød bamse tilbage sælges til KUN 100,- med navn i det ene øre & 125,- med Navn i et øre & dato i det andet øre
Har lavet disse sjove bamser med navn på det ene øre
Super bløde kramme bamser
Laves kun med STORE bokstaver
Fast pris 150,- incl porto
Har dem i lyseblå med tyrkis farve på navn
&
Lyserød med pink farve på navn
Ca 25cm høje når de sidder
Sælges over Trendsales:
sådan vil jeg da MEGET gerne købe hvis du har flere i lyserød. med både navn og dato.
mvh stella
mizz-lillemor06 skriver: sådan vil jeg da MEGET gerne købe hvis du har flere i lyserød. med både navn og dato. mvh stella
Jamen her har jeg, bestil på linket
Mvh
Har sendt dig en TS anmodning, har du ikke fået den!?
Hvor er de bare super søde og skøn idé .
/Winnie
Malthesmoar skriver: Har sendt dig en TS anmodning, har du ikke fået den!?
jo men første gang jeg er der inde så kan ikke helt finde ud af det men tror jeg har fundet ud af det. får ordnet det lidt senere da min pung ligger i bilen
mizz-lillemor06 skriver: jo men første gang jeg er der inde så kan ikke helt finde ud af det men tror jeg har fundet ud af det. får ordnet det lidt senere da min pung ligger i bilen
Okey dokey
Hvor er det bare røv og nøgler at du ikke har flere i blå ! Simon fik nemlig en da han blev født, dog uden navn, og den har han mistet Og han kalder på den hver eneste dag.. Øv.. Kan du slet ikke få den blå mere?
Simon's moar <3 skriver: Hvor er det bare røv og nøgler at du ikke har flere i blå ! Simon fik nemlig en da han blev født, dog uden navn, og den har han mistet Og han kalder på den hver eneste dag.. Øv.. Kan du slet ikke få den blå mere?
Den lyseblå er desværre udsolgt, har dobbelt tjecket
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128