Hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Muhmi

Hvor køber i alle de gode ting i bruger til at lave kager med? Har kigget på forskellige sider... Men hvor køber DU dine ting og vil du anbefale nogle bestemte ting som man bare MÅ have når man skal begynde kagebageri op herhjemme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

merichs

Nu er jeg ikke den mest "aktive i faget" men har da lavet lidt kager. Jeg køber mit grej i en lille butik i Esbjerg, som hedder Den Dansende Kop. Det er nok ikke billigt at handle der fremfor nogle af de hjemmesider andre køber fra, men kan godt lide at jeg kan se tingene ordentligt inden jeg køber

Anmeld

5. september 2011

SjeBets

jeg har købt fra www.dinkage.dk bor så tæt på jeg selv kan hente og spare fragten

Anmeld

5. september 2011

Koen.

merichs skriver:

Nu er jeg ikke den mest "aktive i faget" men har da lavet lidt kager. Jeg køber mit grej i en lille butik i Esbjerg, som hedder Den Dansende Kop. Det er nok ikke billigt at handle der fremfor nogle af de hjemmesider andre køber fra, men kan godt lide at jeg kan se tingene ordentligt inden jeg køber

Det samme gør jeg Eeeeelsker den dansende kop

Anmeld

5. september 2011

Maja_4000

Jeg har endnu ikke købt noget på nettet :b Vil gerne se tingene inden

Har været i specialkøbmandens butik i rødovre og så har vi en lille kagebutik i Roskilde som hedder SofistiCake .. De kan få ting hjem fra specialkøbmanden .. Så der handler jeg nu

Anmeld

5. september 2011

Camillago

Jeg var i Kop & Kande i sidste uge, og der så jeg jeg, at de sælger udstyr til kreative kager - både værktøjer og "pynteting". Jeg ved dog ikke, om deres priser er højere eller lavere i forhold til online-shops.

Jeg laver ikke selv kager endnu men skal helt sikkert prøve det.

Anmeld

7. september 2011

Awd

Jeg handler alt mit kage udstyr i holland (En del billigere, ca halv pris end hos specialkøbmanden - samtidig får man rabat jo mere man køber)

www.deleukstetaartenshop.nl

Hilsen Anja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.