hvad mener i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger

Er bare ked af det !

min  venindes familie er helt i opløsning, og der er bare kørt så langt ud.

Vi mener alle at hun  har fundet sig en anden, og fred være med det, hvis det er sådan. Men hun benægter alt, og siger at det kun er en ven, men hendes opførelse tyder bare på noget andet, hun lyver.  Hun ringer til sin mand og siger at nu skal han komme hjem, for hun skal i byen med veninderne på en alm. hverdag, og så man han køre hjem fra arbejde for at hun kan komme afsted, for ellers måtte børnene være der alene, men så kommer hun hjem kl 01 om natten.

Hun ligger ikke skjul på at hun priotere sin nye ven højere en børnene og manden, der hjemme, og tager ind til ham og spiser og han passer også børnene når bølgerne går højt, og når hun gentagene gange stikker af  med børnene.

Når man fanger hende i at side at sms med sin "ven" gemmer hun sin telefon og bliver helt forlegen, tror ikke på at det kun er en ven, jeg syntes virkelig at alle tegnene er der for utroskab.

Men mand og kone har det som hund og kat der hjemme og manden har virkelig ligget på knæ for hende for at få tingene til at fungere, men hun er fløjtene ligeglad og har kun hendes nye ven i tankerne.

hun tager sin mellemste barn med ind til ham, og siger bagefter til knægten, at han ikke må sige noget om det til far, for så bliver far sur på ham, hun ødelægger virkelig sine børn, og der er så dybt ulykkelige de to ældste, den mindste er for lille til at forstår det der sker.

De har haft fat i kommunen for at få hjælp og familierådgivning, og psykologer til dem begge og den mellemste, for han har slet ikke kunne bære at blive flået væk så mange gange, når hun stikker af med dem, så han er blevet en vred lille dreng.

men her den ene dag gik det helt galt, hun stak igen af med ungerne, men kørte ved et tilfælde forbi sin mand, som satte efter, og på mortorvejen gik den vilde jagt, da hun prøvede at køre fra ham med 3 børn i bilen, og hun tager ikke sin telefon, det ender med at han køre ind i dem ved en afkørelse for at   få hende stoppet. Heldigvis kommer ingen noget til.  Så her står hele familie så, alle tuder og børne er dybt ulykkelige. Han bliver så anholdt og hendes mor kommer og henter børnene, hvor efter hun selv køre videre ind til, ja gæt selv, sin ven ! Så hun efterlader tre ulykkelig børn, for sine egne behov, hun burde sgu' været blevet hos dem efter den oplevelse.

men jeg fik nok og var også selv dybt ulykkelig, så nu har jeg lavet en underrettning til kommunen, og det tror jeg også politiet har,  men i mine øjne pt, er der ingen af dem der er i stand til at tage vare på de unger, før de har fået hjælp begge to. To voksne mennesker der er så uansvarlige, der sætter deres børns og deres eget liv på spil, i stedet for at acceptere at det er slut med deres ægteskab.

fatter slet ikke at det hele skal dramatiseres så meget. Men de er bare ikke i stand til, at sætte sig ned, og sige at nu skal vi skilles, og hvordan gør vi med ungerne, de tænker kun på dem selv, og at de hver i sær vil have ungerne. Han vil have 7/7 og det vil hun ikke, men hun kan heller ikke tage vare på dem, da hun ikke kan håndtere dem, så hvis hun få dem, vil de virkelig få en dårlig tilværlelse, men endnu flere problemer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

BrightStar

Pyha.. Sikke en historie og stakkels stakkels børn. 

Det er forfærdeligt, når forældre ikke kan se udover deres egne behov og sætte deres børn i første række. Jeg synes du har gjort det helt rigtige ved, at lave en underretning, så der kan blive taget hånd om disse børn..

Og forældre burde virkelig få en opsang 

Hvad siger dine svigerforældre til det hele? Kunne forestille mig, at de var helt ulykkelige over hele situationen? 

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

alle er dybt ulykkelig over alt det her, men også vred på dem, for at være så uansvarlige.  De har alle brug for hjælp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.