Fødselsjourna...Hvad står der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Zibi_84

Jeg sidder og studerer min fødselsjournal, da jeg faktisk ike ved hvor meget jeg bristede osv. Så er det bare SUPER ærgeligt, at min JM(som var vældig dygtig og sød) har en håndskrift som ingen endnu har kunne tyde. Kan stort set ikke læste hvad der står, fra vandet går, til jeg føder. Men mon de også skriver dem ind elektronisk?? Mvh. Zibi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Frøken J.

Zibi_84 skriver:

Jeg sidder og studerer min fødselsjournal, da jeg faktisk ike ved hvor meget jeg bristede osv. Så er det bare SUPER ærgeligt, at min JM(som var vældig dygtig og sød) har en håndskrift som ingen endnu har kunne tyde. Kan stort set ikke læste hvad der står, fra vandet går, til jeg føder. Men mon de også skriver dem ind elektronisk?? Mvh. Zibi

Haha, har samme problem med min vandrejournal. Kan overhovedet ikke læse de der kragetæer. Men du kan jo prøve at se om den ligger online? Prøv at logge ind her:
https://www.sundhed.dk/Profil.aspx?id=29462.852

Anmeld

5. september 2011

Muhmi

Zibi_84 skriver:

Det var da underligt at de ikke udskriver den til dig... Sad din JM ikke ved computeren hele tiden og skrev når du/de ikke skulle ditten og datten....?

Anmeld

5. september 2011

Hulubulu86

Hvem/Hvor skal man egentlig spoerge for at faa den udleveret?

Anmeld

5. september 2011

SaNiNa

Inde på borger.dk kan du går ind og læse alt hvad læge, kommune ja alle skirver du kan kun bruge dit nem id

Anmeld

5. september 2011

Zibi_84

Tusind tak allesammen) Min JM skrev alt ned i hånden. Men har prøvet at logge ind og læse den på borger.dk. Synes ikke helt jeg kan læse andet end nogle koder? Mangler konkret tekst på forløbet. Hmm...

Anmeld

5. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Muhmi skriver:

Det var da underligt at de ikke udskriver den til dig... Sad din JM ikke ved computeren hele tiden og skrev når du/de ikke skulle ditten og datten....?

Jeg tror, at det er meget forskelligt, hvad de gør fra hospital til hospital. Jeg har både født på Hvidovre (2007) og på Gentofte (2009), og min journal blev begge gange skrevet i hånden.

Anmeld

5. september 2011

Mullemus86

Hej. Jeg fødte på Hillerød sygehus. Der skrev min JM det hele ind på computer løbende. Bad selv om at få journalen udleveret, da jeg tog hjem derfra. Men, det meste er jo medicinske betegnelser og forkortelser, så nogle ting er ikke helt til at forstå..
Prøv at kontakte fødestedet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.