hvormeget skyggesteg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

Lucas og Mathilde <3

Anonym skriver:

du får lige billedet alligevel

jeg er næsten sikker på jeg kan se en streg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Anonym trådstarter

Sanne og Nicklas skriver:

Tror bare det er skyggestregen du kan se, så vent et par dag og prøv igen

Hvad gør jeg så med mine p piller? Jeg skulle jo være startet i går men der står jo højt og tydeligt at man ikke må påbegynde hvis man har mistanke om graviditet? er denne såkaldte skygge en mistanke om graviditet?

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

Lucas og Mathilde <3 skriver:

jeg er næsten sikker på jeg kan se en streg

Ville du teste igen i dag eller vente til i morgen? Jeg havde jo som sagt ikke meget tis i blæren da jeg testede?

Anmeld

5. september 2011

SaNiNa

Anonym skriver:

Hvad gør jeg så med mine p piller? Jeg skulle jo være startet i går men der står jo højt og tydeligt at man ikke må påbegynde hvis man har mistanke om graviditet? er denne såkaldte skygge en mistanke om graviditet?

Tja altså hvis du tror du er gravid ville jeg lade være med at tage dem. det ville jeg nok under alle omstændigheder.

Prøv at hør din læge hvordan du skal forholde dig når du ikke har kunne teste positiv endnu.

Anmeld

5. september 2011

Muhmi

Anonym skriver:

jeg har aldrig haft nogen symptomper de andre gange jeg har været gravid. Jeg har 2 børn i forvejen.

Okaaay... Jamen, så burde du da ihvertfald vide hvordan det fungerer... Hehe... Men, hvis jeg var dig, ville jeg ikke begynde p-piller igen og jeg ville tage en test mere imorgen tidlig og lægge den herind så vi kan se om der er noget eller ej

Anmeld

5. september 2011

Kay

Sanne og Nicklas skriver:

Tja altså hvis du tror du er gravid ville jeg lade være med at tage dem. det ville jeg nok under alle omstændigheder.

Prøv at hør din læge hvordan du skal forholde dig når du ikke har kunne teste positiv endnu.

det var også min tanke... ring til lægen og hør hvordan man skal forholde sig

Anmeld

5. september 2011

Lucas og Mathilde <3

Anonym skriver:

Ville du teste igen i dag eller vente til i morgen? Jeg havde jo som sagt ikke meget tis i blæren da jeg testede?

jeg ville prøve igen næste gang jeg sku tisse, og uanset hvad tage en igen i morgen eller onsdag.

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

tusind tak for alle jeres svar.. Jeg vil køre hen efter flere test når den lille vågner... Skal nok komme med en update

Anmeld

5. september 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

du får lige billedet alligevel

Synes faktisk godt jeg kan ANE en streg... Jeg ville prøve at teste igen tidligst i morgen tidlig, med koncentreret morgenurin... Og så fortsat vente med at starte på p-pillerne, just in case

Anmeld

5. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

tusind tak for alle jeres svar.. Jeg vil køre hen efter flere test når den lille vågner... Skal nok komme med en update

Jeg kan godt ane at der er en streg. Men den er utydelig ja. Ville også tage en test igen, hvis det var mig. Og så under ingen omstændigheder starte på p-piller igen før jeg havde fået vished. Det eneste der sker er, at du skal beskytte dig ekstra i den første tid, hvis du kommer på pillen igen lidt senere end meningen var. Det er da til at leve med, i forhold til evt. at skade et foster. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.