Tyngdefornemmelse og flere plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.195 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. september 2011

Anonym11

Skrev tidligere i dag at jeg havde en trykken i underlivet. Den tyngdefornemmelse er blevet værre, og hvis jeg trykker på min mave så føles det som om jeg er ved at presse babyen ud dernede

Jeg har også de sidste to timer haft en del plukveer(over 10 i hvert fald). De gør overhovedet ikke ondt men spænder meget.

Har haft rigtig meget øget udflåd de sidste 3 dage(sådan så det føles som om det rendte og det var meget vandigt)

Er det optakt til noget eller hvad er jeres erfaringer?

Begynder lidt at frygte en blærebetændelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Holbæktrunten

Anonym11 skriver:

Skrev tidligere i dag at jeg havde en trykken i underlivet. Den tyngdefornemmelse er blevet værre, og hvis jeg trykker på min mave så føles det som om jeg er ved at presse babyen ud dernede

Jeg har også de sidste to timer haft en del plukveer(over 10 i hvert fald). De gør overhovedet ikke ondt men spænder meget.

Har haft rigtig meget øget udflåd de sidste 3 dage(sådan så det føles som om det rendte og det var meget vandigt)

Har også haft øget, vandigt udflåd de sidste uger - det er ganske normalt. Øgede plukkeveer KAN være tegn på urinvejsinfektion, men kan også sagtens være ganske naturligt, din livmoder træner jo til fødslen. Men jeg synes du skal kontakte din læge i morgen - om ikke andet for at få ro i sjælen. Hellere en gang for meget... :0)

Anmeld

5. september 2011

havana

Anonym11 skriver:

Jeg har haft det ligesådan, de sidste tre-fire uger, nu må der godt snart ske noget.. Er 40+0 i dag..

Anmeld

5. september 2011

Pige2009

Det er svært at sige, om det er veer eller hvad, men jeg håber der er ved at ske noget. Hvordan går det?

Anmeld

5. september 2011

Anonym11

De gik i sig selv igen i løbet af natten. Tog til lægen i dag og fik undersøgt min urin(ingen blærebetændelse eller noget).

Lægen kunne dog konstatere min mave er faldet ned, og den lille stod fast nu. Så han mente fødslen nærmet sig.

Det er lidt tidligt. Men min læge var ikke bekymret fordi den lille har en stor kampvægt allerede. Så må se tiden an.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.