3 års dag med billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. september 2011

Kofoed.

Nu havde kæresten og jeg 3 års dag i fredags, hvor var det hyggeligt. Først ud og spise, så lede efter trivial pursuit spørgsmål (det er blevet vores tidsrøver og hygge indtil fødselen), derefter i biffen og sluttede dagen med at købe lidt babytøj (selvom det nu ikke er nødvendigt &nbsp.

Nårh men vi skulle da lige have et mavebilled også, meeen som nok kan ses, så gik det lidt op i leg.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Nu havde kæresten og jeg 3 års dag i fredags, hvor var det hyggeligt. Først ud og spise, så lede efter trivial pursuit spørgsmål (det er blevet vores tidsrøver og hygge indtil fødselen), derefter i biffen og sluttede dagen med at købe lidt babytøj (selvom det nu ikke er nødvendigt &nbsp.

Nårh men vi skulle da lige have et mavebilled også, meeen som nok kan ses, så gik det lidt op i leg.

Der er bare liv og glade dage og LÅÅÅVE på de billeder! Og sikke SKØN du ser ud!  Han må have været stolt af at gå med dig i hånden i fredags. Og dejligt dejligt dejligt igen at se dit ansigt stråle og ikke kun maven - mor er jo også vigtig. Også selvom jeg har set dig live Og så kender jeg jo ALT til fjollebilleder!

Anmeld

4. september 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Der er bare liv og glade dage og LÅÅÅVE på de billeder! Og sikke SKØN du ser ud!  Han må have været stolt af at gå med dig i hånden i fredags. Og dejligt dejligt dejligt igen at se dit ansigt stråle og ikke kun maven - mor er jo også vigtig. Også selvom jeg har set dig live Og så kender jeg jo ALT til fjollebilleder!

Han skændte mig hele tiden ud over dobbel hage, så det sidste billed, var lidt et skam billed. Men nøj hvor var jeg træt, sov i sofaen med katten liggede mellem bene og det var self siddende.

Men vi havde sgu en god dag, det er længe siden sidst. Så derfor kunne fæjset godt lige komme med

Anmeld

5. september 2011

håber snart det er os

Tillykke med 3 års dagen dejligt i havde en god dag og super gode sjove billeder

Anmeld

5. september 2011

Kofoed.

håber snart det er os skriver:

Tillykke med 3 års dagen dejligt i havde en god dag og super gode sjove billeder

Tak og tak Han drillede i hvert fald lidt

Anmeld

5. september 2011

maryjane

Stort tillykke, og søøøde billeder

Anmeld

5. september 2011

Kofoed.

maryjane skriver:

Stort tillykke, og søøøde billeder

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.