Tror jeg havde ret, men nu er det forsent :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.426 visninger
22 svar
0 synes godt om
4. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg har haft på fornemmelsen i en måneds tid at jeg var gravid.. Har virkelig haft alle symptomer på det, ømme bryster, kvalme, små niv i underlivet, ikke kunne spise særlig meget men stadig var sulten og sådan..

Men i går begyndte jeg at plet bløde, og i morges da jeg gik på toilet havde jeg blødt igennem, selv i sengen var der noget blod.. Hele dagen i dag har jeg skulle gå på toilet hver 20-30min. og så havde jeg næsten blødt igennem, gjorde jeg 3 gange ud af de mange gange jeg var på toilet.. Der var store klumper i, nogen af dem var næsten på størrelse med golfbolte..

Jeg har vildt ondt i maven, og det gør ekstra ondt nogen gange, og så er jeg nød til at gå på toilet, for så kommer der virkelig noget ud med klumper i.. Jeg er bare så bange for at jeg har været gravid og er ved at abortere  

Jeg ønsker mig så inderligt at få et barn, godt nok er mig og min x lige gået fra hinanden for ca. 3 mdr. siden.. Men jeg ville godt kunne klare det selv og vi har snakket om hvis det var jeg blev gravid og var gået fra hinanden så skulle vi nok finde ud af det..

Jeg er så ked af det lige nu.. For jeg er næsten sikker på at det er en SA..

Skulle bare lige af med det og have noget luft..

Tak for at i læste med, hvis i nåede hertil 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

Jeg har haft på fornemmelsen i en måneds tid at jeg var gravid.. Har virkelig haft alle symptomer på det, ømme bryster, kvalme, små niv i underlivet, ikke kunne spise særlig meget men stadig var sulten og sådan..

Men i går begyndte jeg at plet bløde, og i morges da jeg gik på toilet havde jeg blødt igennem, selv i sengen var der noget blod.. Hele dagen i dag har jeg skulle gå på toilet hver 20-30min. og så havde jeg næsten blødt igennem, gjorde jeg 3 gange ud af de mange gange jeg var på toilet.. Der var store klumper i, nogen af dem var næsten på størrelse med golfbolte..

Jeg har vildt ondt i maven, og det gør ekstra ondt nogen gange, og så er jeg nød til at gå på toilet, for så kommer der virkelig noget ud med klumper i.. Jeg er bare så bange for at jeg har været gravid og er ved at abortere  

Jeg ønsker mig så inderligt at få et barn, godt nok er mig og min x lige gået fra hinanden for ca. 3 mdr. siden.. Men jeg ville godt kunne klare det selv og vi har snakket om hvis det var jeg blev gravid og var gået fra hinanden så skulle vi nok finde ud af det..

Jeg er så ked af det lige nu.. For jeg er næsten sikker på at det er en SA..

Skulle bare lige af med det og have noget luft..

Tak for at i læste med, hvis i nåede hertil 

Anmeld

4. september 2011

frk-stoltze

Synes lige du skal ha en krammer

Anmeld

4. september 2011

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Tak..

Anmeld

4. september 2011

Anonym trådstarter

frk-stoltze skriver:

Synes lige du skal ha en krammer

Tak for det..

Anmeld

4. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg burde måske at gå til lægen og blive tjekket, men har ikke lyst til det før jeg ikke bløder mere..

Men hvad syntes i at jeg skal gøre?

Anmeld

4. september 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg burde måske at gå til lægen og blive tjekket, men har ikke lyst til det før jeg ikke bløder mere..

Men hvad syntes i at jeg skal gøre?

Er der ikke nogen der kan fortælle mig om det lyder som en SA? For jeg er virkelig lost, har jo ikke prøvet det før..

Anmeld

4. september 2011

H+S Skjolgborg.

Anonym skriver:

Er der ikke nogen der kan fortælle mig om det lyder som en SA? For jeg er virkelig lost, har jo ikke prøvet det før..

Det kunne godt lyde sådan.Men jeg syntes selvom du ikke har meget lyst til se af kom  forbi lægen lige af få taget en blodprøv for af få tjekke dit hcg er det højre ind 5 har du jo så været gravid.Jeg har prøve af tabe mange mange gange 9 gang i alt.Men jeg har desværre også prøve det du skriver der og ikke være gravid men stadig også være det.Så kun en læge kan fortælle dig vider en scanningen eller en hcg blodprøv om du har været gravid.Så en tur til lægen hurtigtste mulig.

Herfra Mvh Henriette

Anmeld

4. september 2011

Mumto3

Det er jo svært at svare på. Men jeg tænker: Hvorfor har du ikke taget en test? -og hvis du har været gravid og hvis du er ved at abortere nu hvad forskel gør det så om du er ved at abortere eller om du 'bare' har almindelig men dog meget kraftig menstruation?

Det lyder ihvertfald ikke som om du er gravid lige nu, og det er vel det du skal forholde dig til? eller er der noget jeg helt har misforstået?

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

Henriette1976 skriver:

Det kunne godt lyde sådan.Men jeg syntes selvom du ikke har meget lyst til se af kom  forbi lægen lige af få taget en blodprøv for af få tjekke dit hcg er det højre ind 5 har du jo så været gravid.Jeg har prøve af tabe mange mange gange 9 gang i alt.Men jeg har desværre også prøve det du skriver der og ikke være gravid men stadig også være det.Så kun en læge kan fortælle dig vider en scanningen eller en hcg blodprøv om du har været gravid.Så en tur til lægen hurtigtste mulig.

Herfra Mvh Henriette

Tak for svar..

Kan det være andet end en SA? Kan man godt have så kraftig mens med klumper, uden der er andet i det end bare mens?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.