Jeg har haft på fornemmelsen i en måneds tid at jeg var gravid.. Har virkelig haft alle symptomer på det, ømme bryster, kvalme, små niv i underlivet, ikke kunne spise særlig meget men stadig var sulten og sådan.. 
Men i går begyndte jeg at plet bløde, og i morges da jeg gik på toilet havde jeg blødt igennem, selv i sengen var der noget blod.. Hele dagen i dag har jeg skulle gå på toilet hver 20-30min. og så havde jeg næsten blødt igennem, gjorde jeg 3 gange ud af de mange gange jeg var på toilet.. Der var store klumper i, nogen af dem var næsten på størrelse med golfbolte..
Jeg har vildt ondt i maven, og det gør ekstra ondt nogen gange, og så er jeg nød til at gå på toilet, for så kommer der virkelig noget ud med klumper i.. Jeg er bare så bange for at jeg har været gravid og er ved at abortere
Jeg ønsker mig så inderligt at få et barn, godt nok er mig og min x lige gået fra hinanden for ca. 3 mdr. siden.. Men jeg ville godt kunne klare det selv og vi har snakket om hvis det var jeg blev gravid og var gået fra hinanden så skulle vi nok finde ud af det..
Jeg er så ked af det lige nu.. For jeg er næsten sikker på at det er en SA.. 
Skulle bare lige af med det og have noget luft..
Tak for at i læste med, hvis i nåede hertil 
Anmeld