Gravidtetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. september 2011

Anonym trådstarter

vil lige spørge lidt dumt, men når man tager en gravidtetstest vil man så altid kunne se hvor den røde streg er? fordi jeg kunne se en streg, men tænker at det er der, hvor stregen skulle være....

den skal vel blive lidt rødlig ikke?

har nemlig taget på og fået mave, og det ligner en ja..gravidtetsmave, men alligevel ikke...Så tog lige en test her idag..

måske er jeg bare blevet fed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

kimfrit

det kommer an på hvornår du skal have din mens, hvis der er før tid kan du ikek forvente en streg, efter burde du

Anmeld

4. september 2011

komodo

prøv at smide et billede ind, her sidder 500 kvinder med falkeblik 

Anmeld

4. september 2011

Bryndis

Anonym skriver:

vil lige spørge lidt dumt, men når man tager en gravidtetstest vil man så altid kunne se hvor den røde streg er? fordi jeg kunne se en streg, men tænker at det er der, hvor stregen skulle være....

den skal vel blive lidt rødlig ikke?

har nemlig taget på og fået mave, og det ligner en ja..gravidtetsmave, men alligevel ikke...Så tog lige en test her idag..

måske er jeg bare blevet fed

Har du et billed af testen?

Anmeld

4. september 2011

twinny

komodo skriver:

prøv at smide et billede ind, her sidder 500 kvinder med falkeblik 

Vi er altid klar..

Anmeld

4. september 2011

Anonym trådstarter

har desværre smidt den ud, da min kæreste blev hidsig og sagde den var negativ..

jeg har nemlig har haft menses.... så ville også synes det ville være mærkeligt, hvis jeg var gravid - ved dog godt man kan være det alligevel

Anmeld

4. september 2011

komodo

Okay, kan regne ud det ikke er ønsket så?? tror hvius du har haft mens og den ikke er så tydelig at du ikke er i tvivl så skal du gå ud fra den er negativ 

Anmeld

4. september 2011

Anonym trådstarter

komodo skriver:

Okay, kan regne ud det ikke er ønsket så?? tror hvius du har haft mens og den ikke er så tydelig at du ikke er i tvivl så skal du gå ud fra den er negativ 

Nej, det er det nemlig ikke (selvom jeg gerne vil ha)..

Okay .. blev bare helt i tvivl nemlig...Er rimelig paranoid, når det gælder det..tror han er træt af jeg har taget så mange..men der har bare været et tidspunkt hvor jeg glemte P-pillen derfor..

Anmeld

4. september 2011

komodo

Anonym skriver:

Nej, det er det nemlig ikke (selvom jeg gerne vil ha)..

Okay .. blev bare helt i tvivl nemlig...Er rimelig paranoid, når det gælder det..tror han er træt af jeg har taget så mange..men der har bare været et tidspunkt hvor jeg glemte P-pillen derfor..

Du skulle stadig være dækket selvom du glemmer en enkelt pille, du har jo stadig en ret stor mængde hormon i kroppen, det er mere hvis du glemmer indimellem og måske flere dage i træk nogen gang, så er de pludselig usikre

Anmeld

4. september 2011

Anonym trådstarter

hvis man glemmer (det mærke jeg har) så SKAL jeg tage dem inden 12 timer...og det gjorde jeg nemlig ikke....og vi havde samleje.. Men tror ikke der er noget..(desværre) men nok en god ide..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.