Dårlig far?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. september 2011

Anonym trådstarter

Hej! Et spørgsmål; er man en dårlig far, hvis man ligger med tandpine på, ja snart 3 mdr. (on/off) og ikke tager til tandlægen fordi man frygter dem?

Jeg har tigget og bedt manden om at gå til tandlæge, men fordi han faktisk kun har været ved tandlægen et par gange i sit liv, er der en del der skal laves, og han frygter både selve processen, men også regningen (som han dog kan få lidt hjælp til gennem Danmark).

Hvad syns´ du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

Hvem?

Anonym skriver:

Hej! Et spørgsmål; er man en dårlig far, hvis man ligger med tandpine på, ja snart 3 mdr. (on/off) og ikke tager til tandlægen fordi man frygter dem?

Jeg har tigget og bedt manden om at gå til tandlæge, men fordi han faktisk kun har været ved tandlægen et par gange i sit liv, er der en del der skal laves, og han frygter både selve processen, men også regningen (som han dog kan få lidt hjælp til gennem Danmark).

Hvad syns´ du?

Hva har det med farrollen at gøre?

Jeg hader hader hader også selv tandlæger og ska også slæbes derhen OG tager også kun derhen, hvis jeg får ondt, det mener jeg da ikke det gør mig til en dårlig mor??

Kan ikke li se sammeshængen mellem de to ting?

Altså kan han ik være der for børnene pga tandpinen eller? For så sku han måske ha et spark i måsen og kommer derhen....

Anmeld

4. september 2011

Anonym trådstarter

Bondefruen skriver:

Jeg hader hader hader også selv tandlæger og ska også slæbes derhen OG tager også kun derhen, hvis jeg får ondt, det mener jeg da ikke det gør mig til en dårlig mor??

Altså kan han ik være der for børnene pga tandpinen eller? For så sku han måske ha et spark i måsen og kommer derhen....

Når han har ondt i tænderne, er han til INGEN hjælp. Hverken i hjemmet eller med vores barn overhovedet! Han ligger bare under dynen i soveværelset.

Anmeld

4. september 2011

Hvem?

Anonym skriver:

Når han har ondt i tænderne, er han til INGEN hjælp. Hverken i hjemmet eller med vores barn overhovedet! Han ligger bare under dynen i soveværelset.

Jeps, så havde han fået et ordentlig spark, hvis det var min mand, hvis det går ud over vores drenge, så afsted med ham!

Anmeld

4. september 2011

SjeBets

Synes at sige nogle er dårlige mødre eller fædre på grund af en ting er så ufedt. 

Nej jeg synes ik han er en dårlig far, han lyder som en med massiv tandlægeskræk. jeg ville da finde ud af hvad problemet var, og gå den vej ind, og ja snakke med ham, 

Jeg selv har fundet ud af at ved at snakke om tingene, stille og rolig ikke råbe og forlange og være den klogende del, ja så har jeg kunne få min mand til at forstå mere, end før i tiden

Anmeld

4. september 2011

Frk.S

Jeg synes ikke det gør ham til en dårlig far.

Men han skal da nok lige have et los, så han kan komme afsted. Det bliver jo nok ikke bedre af at vente. Han kan jo heller ikke bare vente til tænderne rasler ud af munden på ham.

Anmeld

4. september 2011

signe.

Bondefruen skriver:

pssst, har skrevet et brev til dig søde..

Til Ts: undskyld jeg lige brugte din tråd som springbræt.. Og din kæreste SKAL til tandlægen når han har så ondt.. og specielt når det går ud over dig og børnene..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.