Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hey tøser...
Både kæresten og jeg er på studie...
Nu sidder vi her og laver buget... Får vi begge forsøgertillæg eller er det kun mig?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er næsten helt sikker på at både mig og min kæreste fik det
Nalle skriver: Jeg er næsten helt sikker på at både mig og min kæreste fik det
okay.... Mange tak... Vi har begge søgt om det... Men den hjemmeside er et helved og finde rundt i...
hvis i begge er forsørgere og stud så burde i også begge få tillægget ,.. kigger lige
SjeBets skriver: hvis i begge er forsørgere og stud så burde i også begge få tillægget ,.. kigger lige
Hvis du tilmed er enlig forsørger eller bor sammen med en anden SU-modtager, kan du få supplerende SU-lån og et tillæg til din SU (forsørgertillæg).
Sakset fra su.dk
Så i må begge kunne søge om det, intet komme til en, og ingen fortælle en hvad man kan og ikke kan med midnre man gør det forkert . heh...
SjeBets skriver: Hvis du tilmed er enlig forsørger eller bor sammen med en anden SU-modtager, kan du få supplerende SU-lån og et tillæg til din SU (forsørgertillæg). Sakset fra su.dk
Havde jeg godt læst.. men var i tvivl om det var begge to...
SjeBets skriver: Så i må begge kunne søge om det, intet komme til en, og ingen fortælle en hvad man kan og ikke kan med midnre man gør det forkert . heh...
hehe.. vi har også begge søgt... De er igang med at behandle sagen.. det tager jo meget lang tid..
det er jeg overbevist om fordi i er jo begge forsørgere. Men tag da og søg det hvis han ikke kan få ( kan jeg nu ikke forstille mig han ikke kan) så får han jo bare et afslag.. og hvis han kan få så er det jo fint ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128