Mellemnavn til Sofie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2011

Mor1012

sofia emilie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

stumpen-89

Sofie Ivalo

Anmeld

4. september 2011

spj

Jeg tænkte også Sofie amalie inden jeg læste tråden. Kender nogen der har en pige der hedder det og synes det er så fint.

Anmeld

10. september 2011

Anonym trådstarter

Ja efter en god snak om navne står vores valg nu mellem Sofie Emilie,Sofie Amalie og Sofie Isabella. 

Anmeld

10. september 2011

FrkT

Anonym skriver:

Ja efter en god snak om navne står vores valg nu mellem Sofie Emilie,Sofie Amalie og Sofie Isabella. 

Så stemmer jeg på Sofie Isabella.... de to andre synes jeg slet ikke går til, da de ligesom Sofie slutter på e 

Anmeld

10. september 2011

Hasselnødden

Super sødt, Sofie Amalie

Anmeld

10. september 2011

Anonym trådstarter

Tak 

Det svært for synes alle navne er gode. Vi lavede lidt sjov med bedste forældrene da de var til aftensmad i dag. (både mine og kærestens forældre) Vi sagde at vi nu havde bestemt os for et navn, men det blev lidt lang. Så ville de gerne høre det og min kæreste siger vi er blevet enig om Sofie Emilie Amalie Isabella Efternavn Efternavn. Man skulle se dem da han sagde det. De synes det var alt for meget og det kunne man ikke osv. efter 10 min må min kæreste fortælle at det er for sjov 

Jeg tænker på at en lillesøster vil kunne hedde de to navne vi ikke bruger hvis vi får sådan en engang. 

Anmeld

11. september 2011

Alba

L.J.L skriver:

Sjovt nok tænkte jeg Sofie-amalie inden jeg klikkede på tråden

Yes, Helt klart Sofie Amalie

Anmeld

11. september 2011

Anonym trådstarter

Hun skal hedde

Sofie Amalie 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.