Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rosa skriver: Jeg havde brændt alle pengene af på en flyverdragt på loppemarkedet vi kom forbi på vejen derud - alle 200kr (for en næsten ny Ver de Terre dragt jeg ellers har budt 530kr på TS). Men jeg hører at I havde en hyggelig dag
Jeg havde brændt alle pengene af på en flyverdragt på loppemarkedet vi kom forbi på vejen derud - alle 200kr (for en næsten ny Ver de Terre dragt jeg ellers har budt 530kr på TS).
Men jeg hører at I havde en hyggelig dag
waaaaaaaaaaaaaaauuuw godt køb...
Ja vi hyggede os... ville da nu gerne have mødt dig live... smiler... det må blive en anden god gang...
Majbritt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: waaaaaaaaaaaaaaauuuw godt køb... Ja vi hyggede os... ville da nu gerne have mødt dig live... smiler... det må blive en anden god gang... Majbritt
Det gør vi næste gang Jeg vil også gerne hilse på dig!!!
Rosa skriver: Det gør vi næste gang Jeg vil også gerne hilse på dig!!!
Rosa skriver: No problem - jeg skulle bare lige hilse på de andre, så smuttede vi igen Jeg var ikke engang inde og handle, fik du købt noget? Var det noget ved?
No problem - jeg skulle bare lige hilse på de andre, så smuttede vi igen Jeg var ikke engang inde og handle, fik du købt noget? Var det noget ved?
Vi købte lidt, meget lidt, så du gik ikke glip af det vilde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128