Hvad syntes i om navnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

ano14316

L.J.L skriver:

Rimelig syndt for det barn der skulle hedde Hyben

hmmm.. jeg synes faktisk hyben er sødt.. ikke meget anderledes end iben.. men jeg kan også godt lide mange natur navne.. Timian f.eks. 

men (nogen vil nok sige helsigvis) så er min kæreste slet ikke til den type navne.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

ano14316

Anonym skriver:

hehe det er lige præcis der vi har hørt det

tænkte jeg nok..
Det skal man nok have med i sine overvejelser, at alle der kender navnet vil tænkte.. nåhh han er nok "opkaldt" efter Pilou Asbæk..

Jeg ved i hvertfald godt hvordan det er at have sådan et navn

"Ronja opsøger også Helvedelsgabet. „Jeg er Birk Borkason, og jeg bor her. Vi flyttede ind nu i nat.“ Ronja stirrer på Birk. „Hvem vi?“ „Borka og Undis og jeg og alle vores tolv røvere"

Hilsen Ronja Birch     

Anmeld

5. september 2011

Muhmi

Altså... Jeg ville udtale det som Pillow på engelsk... Og derfor har jeg svaret: "Ej, det kan man da ikke kalde sit barn."

Eller skal det udtales Pilløv? Ligemeget hvad, det er ikke pænt... MEN det er jo bare MIN mening

Anmeld

5. september 2011

L.J.L

ano14316 skriver:

hmmm.. jeg synes faktisk hyben er sødt.. ikke meget anderledes end iben.. men jeg kan også godt lide mange natur navne.. Timian f.eks. 

men (nogen vil nok sige helsigvis) så er min kæreste slet ikke til den type navne.. 

I mit hoved er Hyben bare en grim frugt der smager dårligt og som man kommer til at klø af

Anmeld

5. september 2011

Camillee

Anonym skriver:

Har lige lyst til at høre jeres mening.

Hvordan skal det udtales? 

Anmeld

5. september 2011

Sofia

Pilou Asbek er fantastisk! Så navnet minder mig om ham, og derfor kan jeg godt lide det.

Anmeld

5. september 2011

JustinsMoar

Det er meget specielt, og ikke lige et navn jeg ville bruge!

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

Camillee skriver:

Hvordan skal det udtales? 

Det skal udtales Pilu

Anmeld

5. september 2011

Camillee

Anonym skriver:

Det skal udtales Pilu

så synes jeg faktisk det er sødt,
men om jeg ville kalde mit barn det ved jeg ikke men det er jo også ligegyldigt, ikke?  

Anmeld

5. september 2011

Timse

Det er ikke lige mig, men jeg synes man skal give sit barn det navn man lyster og som man synes passer til guldklumpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.