Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen herinde på baby.dk som har erfaring med flyverdragterne fra Friends (COOP)?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Line&Liam&Milan skriver: Vi købte til Liam sidste vinter, og de har fungeret ganske fint, og holdt sig så godt, så lillebror nu kan bruge den, denne vinter.
Vi købte til Liam sidste vinter, og de har fungeret ganske fint, og holdt sig så godt, så lillebror nu kan bruge den, denne vinter.
Hvor lækkert. Så tror jeg at jeg vil prøve at købe en derude i år. Min søn er 9 måneder og skal have en med i dagpleje. Han kan ikke gå endnu, så han skal bare sidde i barnevognen når de skal ud og gå tur. Jeg så at den kun kostede 299,- og derfor ville jeg gerne høre om den bare var noget skrammel.
Anonym skriver: Hvor lækkert. Så tror jeg at jeg vil prøve at købe en derude i år. Min søn er 9 måneder og skal have en med i dagpleje. Han kan ikke gå endnu, så han skal bare sidde i barnevognen når de skal ud og gå tur. Jeg så at den kun kostede 299,- og derfor ville jeg gerne høre om den bare var noget skrammel.
Friends lyverdragter klarer sig rigtig godt i div tests og slår flere af de dyre mærker med længder! Så jeg har også lig på sådan en
Polkaprik skriver: Friends lyverdragter klarer sig rigtig godt i div tests og slår flere af de dyre mærker med længder! Så jeg har også lig på sådan en
Hvor godt. Jeg må afsted i morgen efter en så. Eftersom det er første gang jeg skal købe en hvilken størrelse vil i anbefale jeg køber til ham. Han er str. 74/80 lige pt.
Anonym skriver: Hvor godt. Jeg må afsted i morgen efter en så. Eftersom det er første gang jeg skal købe en hvilken størrelse vil i anbefale jeg køber til ham. Han er str. 74/80 lige pt.
Tror jeg ville købe i 86 så men det kommer også lidt an på hvordan han er vokset indtil nu. Min unge voksende hurtigere end ukrudt så jeg skulle passe på når jeg købte noget hvor der gik et par måneder inden hun skulle bruge det for det endte tit med at det var for småt når det blev tid til at bruge det
Polkaprik skriver: Tror jeg ville købe i 86 så men det kommer også lidt an på hvordan han er vokset indtil nu. Min unge voksende hurtigere end ukrudt så jeg skulle passe på når jeg købte noget hvor der gik et par måneder inden hun skulle bruge det for det endte tit med at det var for småt når det blev tid til at bruge det
Han vokser ikke helt vildt hurtigt, men jeg tror også at en 86 er passende i og med at der skal være plads til lidt tøj inden under.
Jeg fandt dette http://sondagsavisen.dk/2009/44/test-billig-flyverdragt-er-bedst-i-test.aspx
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128