Friends fra Coop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

899 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. september 2011

Anonym trådstarter

Er der nogen herinde på baby.dk som har erfaring med flyverdragterne fra Friends (COOP)?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

L-Mortil3

Vi købte til Liam sidste vinter, og de har fungeret ganske fint, og holdt sig så godt, så lillebror nu kan bruge den, denne vinter.

Anmeld

4. september 2011

Anonym trådstarter

Line&Liam&Milan skriver:

Vi købte til Liam sidste vinter, og de har fungeret ganske fint, og holdt sig så godt, så lillebror nu kan bruge den, denne vinter.

Hvor lækkert. Så tror jeg at jeg vil prøve at købe en derude i år. Min søn er 9 måneder og skal have en med  i dagpleje. Han kan ikke gå endnu, så han skal bare sidde i barnevognen når de skal ud og gå tur. Jeg så at den kun kostede 299,- og derfor ville jeg gerne høre om den bare var noget skrammel.

Anmeld

4. september 2011

L-Mortil3

Anonym skriver:

Hvor lækkert. Så tror jeg at jeg vil prøve at købe en derude i år. Min søn er 9 måneder og skal have en med  i dagpleje. Han kan ikke gå endnu, så han skal bare sidde i barnevognen når de skal ud og gå tur. Jeg så at den kun kostede 299,- og derfor ville jeg gerne høre om den bare var noget skrammel.

Jeg synes bestemt den er god til prisen, og Liam har også fået en ny til iår.
Liam kunne gå sidste år, så den blev sat på hård prøve, men klarede det med bravuor

Anmeld

4. september 2011

Polkaprik

Anonym skriver:

Friends lyverdragter klarer sig rigtig godt i div tests og slår flere af de dyre mærker med længder! Så jeg har også lig på sådan en

Anmeld

4. september 2011

Anonym trådstarter

Polkaprik skriver:

Friends lyverdragter klarer sig rigtig godt i div tests og slår flere af de dyre mærker med længder! Så jeg har også lig på sådan en

Hvor godt. Jeg må afsted i morgen efter en så. Eftersom det er første gang jeg skal købe en hvilken størrelse vil i anbefale jeg køber til ham. Han er str. 74/80 lige pt.

Anmeld

4. september 2011

Polkaprik

Anonym skriver:

Hvor godt. Jeg må afsted i morgen efter en så. Eftersom det er første gang jeg skal købe en hvilken størrelse vil i anbefale jeg køber til ham. Han er str. 74/80 lige pt.

Tror jeg ville købe i 86 så men det kommer også lidt an på hvordan han er vokset indtil nu. Min unge voksende hurtigere end ukrudt så jeg skulle passe på når jeg købte noget hvor der gik et par måneder inden hun skulle bruge det for det endte tit med at det var for småt når det blev tid til at bruge det

Anmeld

4. september 2011

Anonym trådstarter

Polkaprik skriver:

Tror jeg ville købe i 86 så men det kommer også lidt an på hvordan han er vokset indtil nu. Min unge voksende hurtigere end ukrudt så jeg skulle passe på når jeg købte noget hvor der gik et par måneder inden hun skulle bruge det for det endte tit med at det var for småt når det blev tid til at bruge det

Han vokser ikke helt vildt hurtigt, men jeg tror også at en 86 er passende i og med at der skal være plads til lidt tøj inden under.

Anmeld

4. september 2011

spj

Jeg fik dem anbefalet af en veninde der har tvillinger drenge. Hun havde dem sidste år til drengene der var 3 og var super glad for dem.
Min datter er 16 måneder og jeg har købt str. 86.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.