Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nej desværre ikke lige mig... men det er jo jeres valg....og synes i at det skal være det, så skal det jo være det...
jeg synes det minder mig om navnet på de første p-piller jeg tog for mange år siden...
Majbritt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er ikke så vild med navnet jeg kom til at tænke på en person fra Beverly Hills, syntes det bliver lige lovlig Amerikansk. Men selvfølgelig hvis i kan lide navnet så er det da det jeres lille pige skal hedde :-)
Monica
L.J.L skriver: Jeg ville udtale det "Selæste"
Jeg ville udtale det "Selæste"
Jeg troede det var en ost, om vi syntes den var god
Så der har du (desværre) mit svar
Barnepigen skriver: Ved ikke hvor han har det fra
Ved ikke hvor han har det fra
hehe, det kunne være han havde det derfra. Filmen blev ihvertfald vist igår aftes og her til formiddag. hehe.
Frk-Lotusblomst skriver: hehe, det kunne være han havde det derfra. Filmen blev ihvertfald vist igår aftes og her til formiddag. hehe.
Nu har jeg været sammen med ham i går og i dag, men ved at han selv har filmen og kan da være han lige har set den
Barnepigen skriver: Nu har jeg været sammen med ham i går og i dag, men ved at han selv har filmen og kan da være han lige har set den
Nå okay. Det kunne jo godt ske.
De fleste navne man vælger til sit barn er vel navne man har hørt et eller andet sted.
Nej . Det minder mig om en hest der var på min efterskole
Jeg ville udtale det som Seleste.
Jeg synes det er et virkelig flot navn. Meget elegant....
Selæst... umiddelbart er det ikke et navn jeg selv ville vælge men med eftrtanke er det ret sødt og specielt. ligger godt på tungen at sige, dvs. let at udtale...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128