aftagende graviditets symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.366 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. september 2011

christinak

Hej piger

jeg er idag 6+2 og synes jeg har aftagende symptomer, er det ikke for tideligt?

Jeg havde ingen brystspændinger hverken igår eller idag og det plejer jeg at have rigtig meget, har idag mærket få niv men ikk så meget som jeg plejer, og er slet ikke oppustet mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

christinak

Opper den lige

Anmeld

4. september 2011

christinak

Opper den lige igen

Anmeld

4. september 2011

Lilje82

Tror bestemt ikke det behøver at betyde noget

Anmeld

4. september 2011

viben

Ved min sidste SA havde jeg aftagende graviditetsymptomer (Primært brystspændinger) og jeg var ikke i tvivl om at noget var galt, holdt op med at "føle mig gravid". Men dermed ikke sagt at symptomerne ikke varierer, så ville ønske at jeg ikke bare kunne sige, at du må vente og se...

Krydser fingre for at alt er i den skøneste orden

Anmeld

4. september 2011

christinak

Lilje82 skriver:

Tror bestemt ikke det behøver at betyde noget

Nej håber alt er iorden

Anmeld

4. september 2011

christinak

viben skriver:

Ved min sidste SA havde jeg aftagende graviditetsymptomer (Primært brystspændinger) og jeg var ikke i tvivl om at noget var galt, holdt op med at "føle mig gravid". Men dermed ikke sagt at symptomerne ikke varierer, så ville ønske at jeg ikke bare kunne sige, at du må vente og se...

Krydser fingre for at alt er i den skøneste orden

Håber ikke det er den vej det går

Anmeld

4. september 2011

tandbørsten

det er helt normalt at man har symptomer som kommer og går, du skal ikke være bekymret! du skal først bekymre dig hvis du får ondt eller begynder at bløde 7-9-13!

husk på at din graviditet er ikke en "rigtig" graviditet bare fordi du har en masse symtomer, ment på den måde at man sagtens kan være gravid uden at føle det helt store, jeg fik selv først symptomer som kvalme og brystspændinger i uge 8..

pøj pøj..

Anmeld

4. september 2011

christinak

tandbørsten skriver:

det er helt normalt at man har symptomer som kommer og går, du skal ikke være bekymret! du skal først bekymre dig hvis du får ondt eller begynder at bløde 7-9-13!

husk på at din graviditet er ikke en "rigtig" graviditet bare fordi du har en masse symtomer, ment på den måde at man sagtens kan være gravid uden at føle det helt store, jeg fik selv først symptomer som kvalme og brystspændinger i uge 8..

pøj pøj..

Tak for de beroligende ord er meget nervøs for tiden har jeg været lige siden 3+4 og det er frygteligt at have det sådan hver dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.