Prinsessens balsal 36+0 - Faldet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2011

Mauser.

Frøken J. skriver:

Altså meget overvægtige kan godt have en tendens til større børn, men det er også det Og det er jeg ikke Men i dit eksempel kan du jo også se, at det passer godt med, at det er genetisk LAd mig komme med et eksempel fra min jordemoder: Afrikanske babyer fødes generelt med normal fødselsvægt, på trods af, at deres mødre ikke får meget mad og er en del underernærede. Det viser jo, at det ikke har noget med moderens kost at gøre

Men i øvrigt betragtes 4 kg også som normal fødselsvægt Det er bare de 3200 der er gennemsnittet Skal først til JM igen d. 14.. Skal dog have taget blodprøver her i morgen ifm. alt det andet, så ved ikke lige, om jeg kommer til at skulle til ekstra check

Ja det er jo korrekt, det viser jo også at børn suger alt de kan fra moderen .. (;
Spændende at se hvad hun vejer til næste tjek, nu håber jeg at min vejer lidt over to kilo imorgen .. Ville være skønt, hun vejede lidt under for 14 dage tilbage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

4kløver

Jeg kan godt se det.. er ellers røv dårlig til at se sådan noget..

Anmeld

4. september 2011

Frøken J.

Mulleunge skriver:

Ja det er jo korrekt, det viser jo også at børn suger alt de kan fra moderen .. (;
Spændende at se hvad hun vejer til næste tjek, nu håber jeg at min vejer lidt over to kilo imorgen .. Ville være skønt, hun vejede lidt under for 14 dage tilbage.

Krydser fingre og glæder mig til update

Anmeld

4. september 2011

Frøken J.

4kløver skriver:

Jeg kan godt se det.. er ellers røv dårlig til at se sådan noget..

Haha, me too

Anmeld

5. september 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

I dag ramte jeg så 36+0 - Fik slet ikke taget billeder 35+. Ups Ja, har jo været på fødegangen og alt det der, men bortset fra det, så går det udmærket. Er kun sur om aftenen Af en eller anden årsag, er det lige om aftenen det føles som om, at understellet er ved at falde fra hinanden, og det gør ondt som ind i h..........

Den lille har sat sig fast, og synes godt man kan se, at maven er faldet (se nr. 2 foto). Hun vejer jo en 3 kgs penge, den lille prop. Og så er hun fortsat meget aktiv. Glæder mig virkelig til at se hende - Elsker hende allerede højere end ord kan beskrive

Vægten siger +18. Lidt for højt, men til gengæld har jeg vejet ca. det samme de sidste 3 uger

Rigtig flot mave...  Snart kan du se en ende på det og nyde din prinsesse.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.