Update på det hele..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. september 2011

karina pigen

hej piger..

meeget er sket iden sidste indlæg..

Jeg tog jeres råd, at sagde til lasse at jeg synes at han skulle flytte hje til sin far, når v kom hjem fra ferie... fortalte det som det var, at det er svært for mig at bo sammen, oghvis han ik ved hvad han vil så er det kun tid for sig selv der kan afhjælpe med det. samt at jeg havde nogen deadlines for søgning for de forskelige støtteydelser jeg kan få.. han reagere ved at sige at han så ik vidste hvor meget han ville kunne se felix da han så ik havde råd til at kører frem og tilbage...

vi var som sagt oppe og få skrevet ham op til en boliggennem kommunen så han kunne blive i nærheden, de sagde 3-4 mdr.. hvilke jo er hurtigt nok. bare ik i vores situation.. men fandme om der ik lå et brev 3 dage efter i postkassen, han står nr 2 til en lejlighed 10 min gågang herfra.. 3 vær, 78 kvm.. 4600 ink alt. så nu skal han vist ik  brokker sig over han ingen penge har ..BLAAAAAAAA...

Synes tingene går liidt hurtigt mine følelser kan ik helt følge med..  Igår tog han på IN for at lukkede stedet ned.. vi har altid haft aftaler med at skrive hvor vi lige er og når vi er på vej hjem, og har e aftale om at vi er hjemme inden felix vågner så han ik skal se kort en fuld forældre.. klokken er nu 07.11 felix er oppe og lasse er i hjemme.. om han kommer "hjem", eller ej.. jaa det kan jeg så gætte mig frem til.. ens tanker løber med en i hver til fald.. ik rart.

tror bare vi smutter når butikkerne åbneer ..har ligesom en ferie man skal væe pakke klar til..

lidt positivt er der... jeg har jo sat job søgningen igang.. var til 4 samtaler i ugens løb og fik ja fra 3 af stederne.. har valgt den ud jeg bedst kunne li.. og den der ligger tætteste på.. så lækkert.. nu har jeg oz kun sendt en massse ud hvor svarfristen kun er lige er endt.. så gid viden og telefonen ringer løs i næste uge.. hehe

ellers jeg har en lille syg dreng.. det ik sjovt 40.5 i onsdags.. og nu feberfri men snottet  lidt ondt i ørene og meeeget pivet.. ÅHH

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

DK

Hvor træls at han sådan "hænger i bremsen" når det nu er ham der vil flytte. Det lyder lidt på mig som om han gerne vil have det hele: både familiehygge derhjemme OG frihed til at være single og gøre hvad han vil. Godt du ikke finder dig i det, ellers kan du jo være hans lille "hjemme-mor-tjener-uden-forpligtelser" i månedsvis! NEJ til det!

Men skønt hvis han har fået en lejlighed tæt på! Så bliver det jo nemt for jer at deles om Felix (selv om du som moderen jo som hovedregel har ret til at have ham boende hos dig når han ikke er ældre). Men det betyder jo ikke at Felix ikke skal se hans far.

Nå, og til jobbet: SEJT at du får så mange svar på dine ansøgninger og tilbud om job. Det er jo et hårdt marked pt, så det må da bare lykke at det kommer let!

Knus og kram!

Anmeld

5. september 2011

PeruBaby

Godt at alt går fremad. Det kan godt være at det går lidt for stærkt for dine følelser, men det er går i den rigtige retning, selvom det måske kan være svært at forstå.

Du er nødt til at få ham ud af lejligheden, så det er super fedt at det nu ikke ser ud til at gå så lang tid inden det bliver en realitet. Og fedt at det evt. kunne blive i nærheden... (men hvad er det for nogle prioriteter at have; at han ikke ville kunne Felix, så ofte hvis han kommer til at bo lidt længere væk da han ikke har råd til transport... men godt til at gå i byen)

Og hvor er du bare super sej at du allerede har fundet et nyt job. SÅDAN  Thumbs up til dig

Anmeld

5. september 2011

Riksen

Det er dælme god læsning overall! Det går da i den rigtige retning, og jeg går ud fra, at det lysner en smule?

Som de andre skriver: Du er sej - sgu!

Anmeld

6. november 2011

Sofia

Hej Karina, hvordan går det med det hele? KNUS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.