hej piger..
meeget er sket iden sidste indlæg..
Jeg tog jeres råd, at sagde til lasse at jeg synes at han skulle flytte hje til sin far, når v kom hjem fra ferie... fortalte det som det var, at det er svært for mig at bo sammen, oghvis han ik ved hvad han vil så er det kun tid for sig selv der kan afhjælpe med det. samt at jeg havde nogen deadlines for søgning for de forskelige støtteydelser jeg kan få.. han reagere ved at sige at han så ik vidste hvor meget han ville kunne se felix da han så ik havde råd til at kører frem og tilbage...
vi var som sagt oppe og få skrevet ham op til en boliggennem kommunen så han kunne blive i nærheden, de sagde 3-4 mdr.. hvilke jo er hurtigt nok. bare ik i vores situation.. men fandme om der ik lå et brev 3 dage efter i postkassen, han står nr 2 til en lejlighed 10 min gågang herfra.. 3 vær, 78 kvm.. 4600 ink alt. så nu skal han vist ik brokker sig over han ingen penge har ..BLAAAAAAAA...
Synes tingene går liidt hurtigt mine følelser kan ik helt følge med.. Igår tog han på IN for at lukkede stedet ned.. vi har altid haft aftaler med at skrive hvor vi lige er og når vi er på vej hjem, og har e aftale om at vi er hjemme inden felix vågner så han ik skal se kort en fuld forældre.. klokken er nu 07.11 felix er oppe og lasse er i hjemme.. om han kommer "hjem", eller ej.. jaa det kan jeg så gætte mig frem til.. ens tanker løber med en i hver til fald.. ik rart.
tror bare vi smutter når butikkerne åbneer ..har ligesom en ferie man skal væe pakke klar til..
lidt positivt er der... jeg har jo sat job søgningen igang.. var til 4 samtaler i ugens løb og fik ja fra 3 af stederne.. har valgt den ud jeg bedst kunne li.. og den der ligger tætteste på.. så lækkert.. nu har jeg oz kun sendt en massse ud hvor svarfristen kun er lige er endt.. så gid viden og telefonen ringer løs i næste uge.. hehe
ellers jeg har en lille syg dreng.. det ik sjovt 40.5 i onsdags.. og nu feberfri men snottet lidt ondt i ørene og meeeget pivet.. ÅHH
Anmeld