Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har ikke været så god til at få lagt billeder ind på det sidste, men her er kagerne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
fuck så har du bare gjort det igen. er totalt solgt over din super finde b-kage, den er helt sikkert lagt i gemmerne ;-)
de andre er også super gode, men er helt væk i B-kagen
Pynten blev lavet efter dette billede som Michelle sendte mig.. En figur som hun havde fået af kæresten, og som hun er rigtig glad for
Du er så genial til de kager!!!!
Anasmor skriver:
Hvordan får du dem så perfekte uden buler?? Bruger du meget smørcreme eller bare tyk fondant?? Eller?
Yes yes yes yes har også savnet dine kagebilleder og igen igen og atter igen må jeg sige WAAAAAAUUUUW
Den lykkelige skriver: Hvordan får du dem så perfekte uden buler?? Bruger du meget smørcreme eller bare tyk fondant?? Eller?
Jeg samler i udtræksforme, så er kagerne helt lige når jeg skal til at smørre op
Anasmor skriver: Jeg samler i udtræksforme, så er kagerne helt lige når jeg skal til at smørre op
Nåååårh ej må jeg da også prøve i fremtiden.. jeg klipper altis et stykke bage papir i den form jeg vil have kagen også skære omkring det på alle bunde.. men bliver jo så ikke 100% lige.. Må da prøve det du skriver
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128