fødselsforberedelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.314 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. januar 2009

Iliasmor

nu er jeg lidt over 5mdr henne.. og ville lige forhøre mig da jeg ik er blevet tilbudt det endnu.. hvornår bliver man tilbudt fødselsforberedelse og om det noget man selv skal melde sig til el hvorn er det det egentlig fungere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2009

Diana...

Jeg blev tilbudt det til mit første jordmord besøg.
men nogen steder skal man selv sørge for at tilmelde sig.

Anmeld

16. januar 2009

charlottekri

jeg blev også tilbudt det ved jordemoderen, men der er da ikke andet for end at forhøre sig ved din jordemoder; hun kan sikkert hjælpe dig

Anmeld

16. januar 2009

Lise

Kan se at du bor på Frederiksberg...

I københavn bliver man tilbudt tre foredragsaftener på hospitalet - den første om graviditet, den næste om fødslen og den sidste om amning. Tror jeg nok. Sådan var det i hvert fald da jeg var gravid for 1½-2 år siden (fødte på Hvidovre). Men din jordemoder burde have fortalt dig om dette allerede... ?

Derudover meldte jeg mig selv til fødselsforberedelse hos www.apa.dk hvilket jeg syntes var genialt Efter fødslen gik jeg også til "efterfødsel" der, hvilket også kan anbefales.

Kh. Lise

Anmeld

16. januar 2009

MorCamilla

amoura skriver:

nu er jeg lidt over 5mdr henne.. og ville lige forhøre mig da jeg ik er blevet tilbudt det endnu.. hvornår bliver man tilbudt fødselsforberedelse og om det noget man selv skal melde sig til el hvorn er det det egentlig fungere...

Jeg blev også tilbudt det ved mit første besøg hos jordmoren...

(dog bare lidt for sent i min graviditet, kunne jeg komme på et hold, for jeg havde født da jeg skulle starte, da var mikkel næsten en måned)

Anmeld

16. januar 2009

tascia

det er sparet væk i Århus som alt mulig andet!! så her er det i stil med aftenskole-kursus...

valgte yoga i stedet for, og det tror jeg bestemt ikke var spild af penge. blev rost til skyerne for min vejrtrækning under begge fødsler, men brugte også alt min energi på det og det tog toppen af smerterne.. så det var pengene vær

//Natascia

Anmeld

19. januar 2009

Iliasmor

syntes heller ik jeg blev informeret nok.. men der var også sygmeldinger da jeg sku på mit første besøg hos jordmoderen så fik ik m it min egen jordmor... men tak, prøverog søge om d på nettet...

Anmeld

23. januar 2009

monstar99

Jeg blev tilbudt en nyt kursus de lavede i Århus for første gang mødre i uge 38 men det henvendte sig mest til gravide i omkring uge 24 så det gad jeg ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.