jeg er simpelhen så....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2011

Michael healer

Baby-støv skriver:

Kage sulten....

Men jeg har lige fået afvide jeg har graviditetsbetinget sukkersyge...

Så kan i ikk komme med en god opskrift på en sukkerfri kage eller meget meget lidt sukker i?

tak, tøser...

Der findes masser af rå kager, som smager godt, og er uden sukker

se f.eks denne her 

http://vegetarkontakt.dk/?opskrift-verdens-bedste-raw-brownie=559

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

twinny

Michael healer skriver:

Der findes masser af rå kager, som smager godt, og er uden sukker

se f.eks denne her 

http://vegetarkontakt.dk/?opskrift-verdens-bedste-raw-brownie=559

tak...

Anmeld

4. september 2011

Jemion

Årh din stakkel, Det er et hårdt slag i know, men tag det som en positiv ting at nu bliver der holdt ekstra øje med dig og jeres fodbold spillere i mavsen 

Jeg har også graviditetsbetinget diabetes og fik det konstateret da jeg var uge 28 og er 40+2 nu..

Du må endelig skrive hvis du har nogen spørgsmål vil hellere end gerne hjælpe.

Anmeld

4. september 2011

twinny

Jemion skriver:

Årh din stakkel, Det er et hårdt slag i know, men tag det som en positiv ting at nu bliver der holdt ekstra øje med dig og jeres fodbold spillere i mavsen 

Jeg har også graviditetsbetinget diabetes og fik det konstateret da jeg var uge 28 og er 40+2 nu..

Du må endelig skrive hvis du har nogen spørgsmål vil hellere end gerne hjælpe.

hehe.... tak, søde...  Der bliver ikk holdt øje mere med mig nu. for jeg er ved vejens ende...  Og det passer mig fint...

Anmeld

4. september 2011

Jemion

Baby-støv skriver:

hehe.... tak, søde...  Der bliver ikk holdt øje mere med mig nu. for jeg er ved vejens ende...  Og det passer mig fint...

Når ja okay men du kan sagtens benytte isis produkterne, halvdelen af min familie har diabetes og bruger isis produkterne uden problemer hvilket jeg også har gjort siden jeg fik konstateret gbd.. Isis chokoladekage og pistaciekage er super hvis man er kage sulten

Anmeld

4. september 2011

twinny

Jemion skriver:

Når ja okay men du kan sagtens benytte isis produkterne, halvdelen af min familie har diabetes og bruger isis produkterne uden problemer hvilket jeg også har gjort siden jeg fik konstateret gbd.. Isis chokoladekage og pistaciekage er super hvis man er kage sulten

okay hende diætisten sagde bare noget andet... men glæder mig bare til jeg er færdig....

Anmeld

4. september 2011

Jemion

Baby-støv skriver:

okay hende diætisten sagde bare noget andet... men glæder mig bare til jeg er færdig....

Ja ja der er jo heller ikke to mennesker der er ens selvfølgelig Kan godt forstå du glæder dig til det er overstået

Anmeld

4. september 2011

twinny

Jemion skriver:

Ja ja der er jo heller ikke to mennesker der er ens selvfølgelig Kan godt forstå du glæder dig til det er overstået

Nej det er det.... Sender lige vestøv afsted til dig... *******************

Anmeld

4. september 2011

Jemion

Baby-støv skriver:

Nej det er det.... Sender lige vestøv afsted til dig... *******************

Tak hvor er du sød Håber snart det virker så jeg kan få min basse i armene

Anmeld

4. september 2011

twinny

Jemion skriver:

Tak hvor er du sød Håber snart det virker så jeg kan få min basse i armene

Det kan jeg godt forstå... Utålmodig er man helt vildt... Jeg er bare glad for jeg ikk skal gå tiden ud.... Det ville min tålmodighed ikk kunne klare...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.