Plukveer ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. september 2011

baby012

Hvordan føles plukveer ? hvis i skal beskrive dem.. har noget der føles somom at hele livmoderen bliver stemhård i en kort periode, det strammer rigtig meget, er det plukveer??? de gør ikke ondt eller noget, troede jeg egentlig at de ville gøre  ? 

kunne også være sjovt at få en beskrivelse på hvordan det føles for jer når babyen sparker.. i starten syns jeg det føles som bobler, nu ved jeg ikke helt hvad jeg skal beskrive det som hehe, måske noget i min mave som prøver at banke sig ud igennem mit maveskind  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

Filippa & Liva

Det kunne meget vel lyde som plukveer det du beskriver ...

Det er ikke meningen at de skal gøre decideret ondt, jeg kan tydeligt selv mærke mine og jeg synes de spænder meget i hele min livmoder.

I starten mærkede jeg også bobler indeni og af og til føltes det som om der var en lille fisk derinde som slog med halen hvis du kan forestille dig det.

fra uge 18 begyndte jeg at mærke små spark derinde fra som derefter udviklede sig til meeeget hårde kraftige spark, hvor det nu er mere moslen og en fod som stikker ud af og til pga. pladsmanglen. men det er en skøn følelse!

Anmeld

3. september 2011

Moms

Lige mine ord for en plukvé.

Det er ikke meningen, de skal gøre ondt.

Men de kan nu godt være lidt ubehagelige synes jeg.

Efterhånden.

Men nok mest, når der er mange af dem - som når man ikke lægger sig og slapper af selvom de kommer igen og igen......

Jeg har egentlig aldrig syntes det føltes som bobler. I starten måske mest som følelsen af noget luft, der lige skulle videre i tarmen - bare uden lyd og gentagne gange samme sted modsat luftpassagen.

Senere synes jeg bare det føles som noget levende, der ligger og spræller inden i

Moms

Anmeld

3. september 2011

Frøken J.

gravid20 skriver:

Hvordan føles plukveer ? hvis i skal beskrive dem.. har noget der føles somom at hele livmoderen bliver stemhård i en kort periode, det strammer rigtig meget, er det plukveer??? de gør ikke ondt eller noget, troede jeg egentlig at de ville gøre  ? 

kunne også være sjovt at få en beskrivelse på hvordan det føles for jer når babyen sparker.. i starten syns jeg det føles som bobler, nu ved jeg ikke helt hvad jeg skal beskrive det som hehe, måske noget i min mave som prøver at banke sig ud igennem mit maveskind  

Det er præcis sådan de føles hos mig De MÅ jo helst ikke gøre ondt, det er gerne et dårligt tegn hvis de gør - så nyd du blot, at de er smertefri

Hvad angår liv er jeg jo ret langt henne, så der er bare en kæmpebebs, der glider langs maveskindet indefra Det er ikke længere spark og puf

Anmeld

3. september 2011

baby012

Dejligt at det bare er plukveer jeg har oplevet nu, går ud fra at det kun er gode tegn at livmoderen er begyndt at "arbejde" og klargøre den kommende fødsel som heldigvis kommer tættere og tættere på så fantastisk at være over helvvejs, kan slet ikke vente til fødslen, og frygter den ikke længere  

god beskrivelse af liv allesammen især den med at det føles som en fisk der spræller  

Anmeld

3. september 2011

baby012

Frøken J. skriver:

Det er præcis sådan de føles hos mig De MÅ jo helst ikke gøre ondt, det er gerne et dårligt tegn hvis de gør - så nyd du blot, at de er smertefri

Hvad angår liv er jeg jo ret langt henne, så der er bare en kæmpebebs, der glider langs maveskindet indefra Det er ikke længere spark og puf

får du slet ikke nogen spark eller puf fra babyen mere ??  

Anmeld

3. september 2011

Frøken J.

gravid20 skriver:

får du slet ikke nogen spark eller puf fra babyen mere ??  

Hun er jo rigtig stor nu - 3 kilo Så hun kan ikke sparke på samme måde, det er der ikke plads til HUn ligger jo krummet sammen. I stedet rykker hun sig rundt i glidende bevægelser. Det er ganske normalt, det skal du forberede dig på også sker, når du kommer så langt hen

Anmeld

3. september 2011

baby012

Frøken J. skriver:

Hun er jo rigtig stor nu - 3 kilo Så hun kan ikke sparke på samme måde, det er der ikke plads til HUn ligger jo krummet sammen. I stedet rykker hun sig rundt i glidende bevægelser. Det er ganske normalt, det skal du forberede dig på også sker, når du kommer så langt hen

Ja okay  

syns bare det så dejligt at hun sparker og puffer så meget som hun gør lige nu . men du kan vel stadig mærke din pige ? bare på en anden måde.. bliver nu alligevel dejligt når jeg når så langt tiden går SÅ langsomt når man nu glæder sig så meget som jeg gør 

Anmeld

3. september 2011

Frøken J.

gravid20 skriver:

Ja okay  

syns bare det så dejligt at hun sparker og puffer så meget som hun gør lige nu . men du kan vel stadig mærke din pige ? bare på en anden måde.. bliver nu alligevel dejligt når jeg når så langt tiden går SÅ langsomt når man nu glæder sig så meget som jeg gør 

Ja, det er det jeg forsøger at forklare At det ikke er deciderede små puf og spark, men mere at hendes krop glider langs maveskindet, og så kan man se, at maven bliver helt vind og skæv

Anmeld

3. september 2011

baby012

Frøken J. skriver:

Ja, det er det jeg forsøger at forklare At det ikke er deciderede små puf og spark, men mere at hendes krop glider langs maveskindet, og så kan man se, at maven bliver helt vind og skæv

når okay  
* det vil jeg glæde mig til så  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.