bange for at baby falder ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. september 2011

Kruse90

når jeg hoster så meget som jeg gør
Det spænder jo i hele maven KONSTANT.

Men det er nok meget naturligt at jeg et lidt ekstra bange for at miste
nu hvor vi har kæmpet sådan.

Kram Carina 4+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

1000Ben

Kruse90 skriver:

når jeg hoster så meget som jeg gør
Det spænder jo i hele maven KONSTANT.

Men det er nok meget naturligt at jeg et lidt ekstra bange for at miste
nu hvor vi har kæmpet sådan.

Kram Carina 4+6

Altså kan virkelig godt forstå, at du er bange for at miste, men jeg tror ikke det at hoste har den store betydning, heldigvis, men hvis du er nervøs, kan du jo altid ringe og tale med lægen og sige at du er nervøs fordi det er en voldsom hoste og det spænder i maven. 

Knus

Stefanie 

Anmeld

3. september 2011

Kruse90

Stefanie8 skriver:

Altså kan virkelig godt forstå, at du er bange for at miste, men jeg tror ikke det at hoste har den store betydning, heldigvis, men hvis du er nervøs, kan du jo altid ringe og tale med lægen og sige at du er nervøs fordi det er en voldsom hoste og det spænder i maven. 

Knus

Stefanie 

ja det kunne jeg sagtens. Men inden jeg skal ringe til lægen og få det bekræftet skal jeg lige se hjerteblink nede på klinikken den 22

Anmeld

3. september 2011

Miia90

Sådan havde jeg det også søde Du skal ikk være nervøs, baby ligger trygt og gode inde i din mave

Anmeld

3. september 2011

-Sigrid-

Jeg glæder mig (på dine vejne) til du er 12 uger henne, så du har den lettelse. Har så stor respekt for Jer som har svært ved det og ikke bare giver op, syntes det er super fedt! 

Anmeld

3. september 2011

1000Ben

Kruse90 skriver:

ja det kunne jeg sagtens. Men inden jeg skal ringe til lægen og få det bekræftet skal jeg lige se hjerteblink nede på klinikken den 22

Ah ja, det er den bedste oplevelse at se sådan et lille hjerte slå for første gang

Anmeld

3. september 2011

SaNiNa

Tror alle nye gravide tænker sådan men er også ret så sikker på det ikke kan lade sig gør.

Så host du bare uden at være nervøs.

Anmeld

3. september 2011

marloutti

Åh, kan sagtens følge dig.... Da jeg var ca lige så langt henne som dig, fik jeg maveonde og kastede op i tre dage, til sidst var det rene kramper.... Da tænkte jeg godt nok på om den lille kunne holde til det... Men det kunne han...

Anmeld

3. september 2011

Kruse90

Tusinde tak alle sammen
er glad for i giver nogle rosende ord, det hjælper og varmer.

Der bor en baby i min mave Det er så vildt altså
så er jo så bange for den smutter igen.

kram

Anmeld

3. september 2011

baby012

bare tolig .. Hoste kan ikke ryste baby på nogen måde 

forstår godt du er bange for at miste .. men en hoste kan ikke gøre din dyrebare baby noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.