Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HopinWishin skriver: Hvor er den bare flot Må jeg spørge efter en opskrift på de marcipanbunde??
Hvor er den bare flot
Må jeg spørge efter en opskrift på de marcipanbunde??
Tusind tak!
Hvis du går ind på min hjemmeside kan du se min mailadresse. Hvis du smider mig en mail kan jeg sende en tilbage med opskriften
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mariesmavse92 skriver: Hold da op, det er bare den flotteste bryllupskage jeg har set!
Hold da op, det er bare den flotteste bryllupskage jeg har set!
Årh tusind tak!
Wulffi89 skriver: Hvor er de altså bare flotte.. og sikke nogle smukke roser,hvordan har du lavet dem?
Hvor er de altså bare flotte.. og sikke nogle smukke roser,hvordan har du lavet dem?
Roserne er lavet med 3 str 5 petal rose cutters og så ellers med ball tool på en hård skummåtte
Wauv
spj skriver: Har lige været inde og kigge på din side. Det er nogle sindsyg flotte kager du laver. Kan man bestille hos dig og hvordan med levering?
Har lige været inde og kigge på din side. Det er nogle sindsyg flotte kager du laver. Kan man bestille hos dig og hvordan med levering?
Ja jeg laver kager på bestilling og skal som regel selv hente
Baby-Blue skriver: Wauv
Polkaprik skriver: Indeholder:Marcipanbunde, hindbærmousse og tobleronecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.120 kuv Alle mine kager kan ses på http://minkageverden.dk/ Michelle
Super flot som altid
82Miraklet skriver: Super flot som altid
woow det godt arbejde
det er fondant du bruger til blomsterne ik?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128