Hvad bruger i weekenden på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. september 2011

SaNiNa

Idag har Nicklas og jeg været alene hjemem da far har været på arbejde i formiddag.

Vi har fået lagt lillepigens tøj i skufferne, vasket deres autostole, kogt 10 kg æbler til grød. Det skal så lige blendes og fryses i små tern til lillepigen når hun begynder at spise grød dejlig at være forud.

Imorgen skal vi have puslebordet ind på lillepigen værelse sat sengen rigtig på plads. kogt en helt bærepose blommer til grød og blendes til lillepigen. og hvis jeg orker det skal der skrældes og koges 10 kg æbler mere.

For mormor kommer med ny potion på mandag.

Samtidig døjer jeg med utrolig mange pluk/veer som virkelig er begynd at gør lidt av av men de kommer stadig ikke reglmæssige nok øv øv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

Jemion

Vi havde tøse hygge dag igår hvor min mor, søs og jeg, lagde ansigtsmasker, lagde neglelak og ordnede ben og fødder  Så man ikke river jordemoderen med sine hår på benene under fødslen hehe

Idag skal vi slappe af og have sofahygge med zulu comedy awards 2011 Eller føde jeg er klar til begge dele

Anmeld

4. september 2011

SaNiNa

Jemion skriver:

Vi havde tøse hygge dag igår hvor min mor, søs og jeg, lagde ansigtsmasker, lagde neglelak og ordnede ben og fødder  Så man ikke river jordemoderen med sine hår på benene under fødslen hehe

Idag skal vi slappe af og have sofahygge med zulu comedy awards 2011 Eller føde jeg er klar til begge dele

ååh det lyder bare lækkert med sådan en gang ansigtmaske, og ordne ben. Det er ski ikke særlig let mere, men her får manden lov at hjælpen med benene hver 2 dag for skal ikke komme med mandhår under fødslen hihi.

Nicklas og jeg er ved at samle bord og stole ind til hans værelse nu n

Anmeld

4. september 2011

SaNiNa

ååh det lyder bare lækkert med sådan en gang ansigtmaske, og ordne ben. Det er ski ikke særlig let mere, men her får manden lov at hjælpen med benene hver 2 dag for skal ikke komme med mandhår under fødslen hihi.

Nicklas og jeg er ved at samle bord og stole ind til hans værelse nu når pulsebordet er kommet væk.

Anmeld

4. september 2011

SaNiNa

plus far og farfar er ved at sætte radiator til inde hos ham.

Anmeld

4. september 2011

Jemion

Sanne og Nicklas skriver:

Nicklas og jeg er ved at samle bord og stole ind til hans værelse nu når pulsebordet er kommet væk.

Det var også super lækkert Nej har det på samme måde om jeg så skal gøre det med veer kommer jeg ikke op med "mandehår" på benene 

Det lyder super hyggeligt

Anmeld

4. september 2011

SaNiNa

Jemion skriver:

Det var også super lækkert Nej har det på samme måde om jeg så skal gøre det med veer kommer jeg ikke op med "mandehår" på benene 

Det lyder super hyggeligt

hihi aarh lige ved veer så tror jeg ikke jeg tænker på min ben, men ved også fra sidst at det er det sidste man tænker på, når fødslen først er igang.

Så holder det rimelig nede mens min veer ikke er så slemme endnu, men de måtte gerne se at kommer lidt mere reglmæssigt (22 dag til lillepiger er hos os lige meget hvad)

Anmeld

4. september 2011

Kofoed.

I går hyggede jeg med kæresten og fik pludselig huset fuld med gæster til en omgang trivial pursuit

I dag er det igen afslapning og tror mig og kæreste tager et spil TP igen og så noget comedy i aften.

Ellers håber jeg bare de ting der sker i maven tager til, så tøsen snart kommer. Kan godt mærke for hver dag der går, at eb fødsel kommer tættere og tættere på.

Men nu vil jeg spille lidt zoo tycoon

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.