Nakkefoldsscanning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.244 visninger
21 svar
0 synes godt om
3. september 2011

Blirnokaldrigfru

weee, så er man indkaldt til nakkefold d 6 oktober surt at der er en hel måned til, men SKØNT at der er sat dato på vil være 12+4 den dag jeg skal afsted har desuden bestilt en tidlig scanning til næste uge, glææææder mig til at se om alt er ok!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

caceca

Det er dejligt med noget at se frem til.

Jeg skal føde på Hillerød og der skulle man selv via nettet bestille tid til NF.. så det er gjort og jeg skal afsted d 4/10  

Var til tidlig scanning i fredags hvor jeg var 7+4 og skal scannes igen når jeg er 10 uger henne

Anmeld

3. september 2011

Blirnokaldrigfru

og tidlig scanning gik godt? men er man sikker på barnet overlever, hvis man har set hjertelyd? eller hvert fald mere sikker? sys nemlig jeg har læst forskellige svar på det :/

Anmeld

4. september 2011

katrineoerum

Hvad er tidlig scanning og hvorfor bliver man tilbud det?

Jeg har aldrig fået det men tilgengæld er jeg blevet scannet ustandeligt efter første scanning....

Anmeld

4. september 2011

Blirnokaldrigfru

Jeg skal selv betale min tidlige scanning, der er flere steder i landet man kan få det tjek google
hvorfor er du blevet tjekket så meget efter den første?

Anmeld

4. september 2011

SLC

Jeg skal til NF den 3 okt . .glæææder mig, og glæææder mig til at fortælle folk hvad jeg går og gemmer på   . . 1 mdr endnu, håber tiden går hurtigt!! . .

Anmeld

4. september 2011

katrineoerum

anonym88 skriver:

Jeg skal selv betale min tidlige scanning, der er flere steder i landet man kan få det tjek google
hvorfor er du blevet tjekket så meget efter den første?

Jeg bliver tjekket meget fordi jeg tidliger har fået fjernet en knude i underlivet som kunne blive til canser og derfor går de alris helt amok under graviditet fordi der har svært ved at se for barnet og der ud over får jeg altid en masse fostervæske ( tager 30 kilo på på maven) så de tror også altid der er noget galt. Det er lidt træls hele tiden at skulle ind og scannes og snakke med lægerne men det må jeg jo tage med.

Anmeld

5. september 2011

caceca

Jeg fik tilbudt en tidlig scanning af min egen læge da jeg før har haft 2 SA, så det var mere som tryghed for mig

-Og da jeg så var på klinikken og blive scannet spurgte gynækologen ok jeg ville scannes igen i uge 10 hvilket jeg selvfølgelig sagde ja tak til

Han fortalte mig at når vi havde set hjerteblink der i uge 7+4 så var der normalt kun ca 4-5 % chance for det går galt... så sys da oddsene er på min side denne gang.

Er i hvertfald glad, og noget mere rolig, nu da jeg har set min lille bebs og det fine hjerte slå

Anmeld

2. oktober 2011

Heidi86

Ja så er det snart min tur til at komme til scanning... Skal afsted den 11 og OM jeg glæder mig til at se vores lille vidunder...!!

Anmeld

2. oktober 2011

SLC

Heidi86 skriver:

Ja så er det snart min tur til at komme til scanning... Skal afsted den 11 og OM jeg glæder mig til at se vores lille vidunder...!!

Wee jeg skal imorgen og er ½ nervøs hehe.. 1 gang jeg skal se lille bebs så kryds fingre for mig . .og det er min 1 NF ever hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.