Clear blue test lige nu ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. september 2011

Anonym trådstarter

Hej folkens Er der nogen som ved hvor man kan få en Clear blue "gravid" "ikke gravid" lige nu på en lørdag ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

DenLykkelige

Anonym skriver:

Hej folkens Er der nogen som ved hvor man kan få en Clear blue "gravid" "ikke gravid" lige nu på en lørdag ??

Bilka Næstved havde dem hængende ved kasserne i sidste uge, så det kan være de stadig har ?

Måske i en Bilka nær dig?

Anmeld

3. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Matas, Føtex osv har dem 

Anmeld

3. september 2011

Anonym trådstarter

Bilka Næstved havde dem hængende ved kasserne i sidste uge, så det kan være de stadig har ?

Måske i en Bilka nær dig?

Vi har desværre ikke bilka her hos os, men var der igår og der så jeg kun de der alt to stk i en pakke, hvide med lyserød prop som Rema 1000 os har.  Men skal til Bilka igen imorgen så kan da lige se om de er ved kassen hvis ikke jeg finder dem her i byen inden :=)

Anmeld

3. september 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Matas, Føtex osv har dem 

Er det rigtigt ? Altså digital med gravid-ikke gravid  ? Det har jeg aldrig lagt mærke til, men har så heller ikke kigget efter dem, hvis de har dem så ville det være perfekt Hva er priserne på dem i butikkerne?

Anmeld

3. september 2011

Anonym trådstarter

Matas, Føtex osv har dem 

Er det rigtigt ? Altså digital med gravid-ikke gravid  ? Det har jeg aldrig lagt mærke til, men har så heller ikke kigget efter dem, hvis de har dem så ville det være perfekt Hva er priserne på dem i butikkerne?

Anmeld

3. september 2011

Anonym skriver:

Yep de digitale. De er ikke helt billige. Omkring 80 - 90 kr stk mener jeg. De plejer at have dem ved de andre tests som typisk ligger ved vitaminerne., eller hængende ved creme, vat osv.. I min Føtex har de dem hængende flere steder.

Anmeld

3. september 2011

Anonym trådstarter

Yep de digitale. De er ikke helt billige. Omkring 80 - 90 kr stk mener jeg. De plejer at have dem ved de andre tests som typisk ligger ved vitaminerne., eller hængende ved creme, vat osv.. I min Føtex har de dem hængende flere steder.

Oki mange tak, vil da lige kigger her senere når vi skal i byen Tak for svar

Anmeld

3. september 2011

Anonym skriver:

Oki mange tak, vil da lige kigger her senere når vi skal i byen Tak for svar

Så lidt, og lykke til 

Anmeld

3. september 2011

Anonym trådstarter

Så lidt, og lykke til 

Jo Maaaange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.