Mavebælte!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg overvejer at købe et par mavebælter. Men kan ikke helt finde ud af hvordan man vælger størrelse? Skal man blot måle det bredeste stykke om maven, og så købe derefter? Eller vælge den størrelse man normalt bruger? For jeg ligger typisk på small i overkrop, men nogle gange medium, og ville være ærgerligt at købe forkert størrelse... 

Håber nogen har erfaring de vil dele. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

Kariina

Har selv lige købt og bruger selv small, men engang imellem medium..

Jeg prøvede at købe begge dele og det er medium der passer bedst, da man kan stramme det godt ind og meget ud når maven først bliver større...

Small kan jeg godt bruge, men ikke særlig længe..

Så jeg ville vælge medium, ellers kan du jo prøve at måle men det er jo med velcro (hvis det er den samme vi taler om) , så kan strammes godt og løsnes meget

Anmeld

3. september 2011

SaNiNa

Jeg har sådan et trokanterbælte og det er fantastisk, bruger det dog stadig rigtig rigtig meget. Så hvis du kan vente et par uger til lillepiger er kommer til verden må du købe mit.

Mener det er medium men tjekker gerne op på det.

Anmeld

3. september 2011

CamillaSoefelt

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg overvejer at købe et par mavebælter. Men kan ikke helt finde ud af hvordan man vælger størrelse? Skal man blot måle det bredeste stykke om maven, og så købe derefter? Eller vælge den størrelse man normalt bruger? For jeg ligger typisk på small i overkrop, men nogle gange medium, og ville være ærgerligt at købe forkert størrelse... 

Håber nogen har erfaring de vil dele. 

Jeg har sådan et trokanterbælte du gerne må købe hvis du vil? De er jo møg dyre fra nye af, har selv givet 599kr mener jeg det er? Mit er ikke brugt, kun prøvet på og gået med en dag... Så du kan få det for 300kr?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.