ens eller forskellige brudepigekjoler??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.083 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. september 2011

>>Carina<<

Ja hva siger I tøser?

Syns I at brudepigerne (i det her tilfælde 3 stk) skal  ha ens kjoler på eller må de ha forskellige på??

Og hvad er 'reglerne' ang økonomi? Skal de selv betale deres kjoler eller skal brudeparet betale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

Mussen2

Carina1984 skriver:

Ja hva siger I tøser?

Syns I at brudepigerne (i det her tilfælde 3 stk) skal  ha ens kjoler på eller må de ha forskellige på??

Og hvad er 'reglerne' ang økonomi? Skal de selv betale deres kjoler eller skal brudeparet betale?

Synes det kommer an på hvad slags bryllup det er og hvor gammel budepigerne er - er det små piger, synes jeg ikek det kommer sig så nøje, men er det erdyrt, stilfuld bryllup med tjek på alle detaljer og voksne brudepiger, så synes jeg de skal være ens

Anmeld

3. september 2011

Madam Blå

Jeg kender ikke til reglerne, men synes det ville være rigtig dårlig stil at bede dem om selv at betale, hvis de skal have specielle og/eller ens kjoler på. Men hvis de må have det på, som de vil, så skal de da selv betale

Anmeld

3. september 2011

Madam Blå

Madam Blå skriver:

Jeg kender ikke til reglerne, men synes det ville være rigtig dårlig stil at bede dem om selv at betale, hvis de skal have specielle og/eller ens kjoler på. Men hvis de må have det på, som de vil, så skal de da selv betale

Gik ud fra, at det er voksne brudepiger? Hvis det er småpiger, så kan det være rigtig sødt, hvis de er ens i tøjet

Synes at voksne kvinder kan se lidt sjove ud, i ens kjoler. Typisk fordi det virkelig er svært at finde en kjole, der klæder de tre kroppe..

Anmeld

3. september 2011

BellaCiinea

Carina1984 skriver:

Ja hva siger I tøser?

Ens kjoler, selvfølgelig..

Anmeld

3. september 2011

december-babyen

Ens kjoler og brudeparret betaler helt sikkert

Anmeld

3. september 2011

wolff-dagpleje

Jeg var brudepige til min søsters bryllup, sammen med hendes gode veninde.. Pengene var ik så store, så vi sku selv betale kjolerne, så vi blev i samarbejde med min søster (bruden) enige om, at vi selv måtte vælge hvilke kjoler vi ville have på, dog skulle kjolerne gerne passe ind i den farve som temaet var og det synes jeg var helt fint.. Men trods vi egentlig havde forskellig smag jeg selv og den anden brudepige, endte vi faktisk med at blive forelsket i samme kjole, så vi var ens meget hyggeligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.