Hvad gør i for at jeres små skal falde i søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. september 2011

Anonym trådstarter

min pige er 10 mdr gammel..

hvad skak jeg gøre for at lære hende at falde i søvn selv, uden at blive vugget i armene..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

FrkLarsen

Anonym skriver:

min pige er 10 mdr gammel..

hvad skak jeg gøre for at lære hende at falde i søvn selv, uden at blive vugget i armene..

Min datter på 13 mdr (imorgen), bliver bare lagt i seng, puttet, kysset godnat og vi siger 'vi ses i morgen skat', og så sover hun ellers bare. 

Jeg har altid sagt til mig selv at hun ikke skal vugges i søvn, det er jo en dum vane til de bliver ældre!

Prøv at ligge din datter, hun må gerne brokke sig lidt, det er noget af en kamp ja, men husk at det er jer der bestemmer 

Anmeld

3. september 2011

Georgia

FrkLarsen skriver:

Min datter på 13 mdr (imorgen), bliver bare lagt i seng, puttet, kysset godnat og vi siger 'vi ses i morgen skat', og så sover hun ellers bare. 

Jeg har altid sagt til mig selv at hun ikke skal vugges i søvn, det er jo en dum vane til de bliver ældre!

Prøv at ligge din datter, hun må gerne brokke sig lidt, det er noget af en kamp ja, men husk at det er jer der bestemmer 

Det samme gør vi
Man er bare nød til at tage kampen op, 10 mdr. er gammelt, så vil sige det skal være nu inden det bliver 'for sent'.
De tager ikke skade af at brokke sig lidt, gå derefter ind og læg hånden på hendes krop og sig at mor er her og gå ud igen, bliver det for slemt så tag hurtigt din datter op i armene og læg hende igen et par sek. efter

Anmeld

3. september 2011

Lilje82

Her er vores Noah 7 ½ måned - Jeg sidder med ham inden sengetid, hvor han har fået sin natflaske og vi snakker slet ikke med ham længere. Når han er færdig med flasken syngr jeg en sang, og så går jeg ind og ligger ham i seng, siger godnat og kysser og vi ses i morgen - Og så sover han for det meste bare der derefter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.