Føltes som om at ungen graver sig ud??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

974 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. september 2011

CamillaValby

Piger ok hjælp mig lige

Efter et par stille dage tager lillefisen godt nok lidt hævn nu

Hun ligger med hovedet ned af så det er nok det. Men det føltes som om at hun graver sig ud, og der kommer nogle "ryk" dernede som faktisk godt kan være en smule ubehagelig. Er det helt normalt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

Frejsmor

CamillaValby skriver:

Piger ok hjælp mig lige

Hun ligger med hovedet ned af så det er nok det. Men det føltes som om at hun graver sig ud, og der kommer nogle "ryk" dernede som faktisk godt kan være en smule ubehagelig. Er det helt normalt ?

Min bettemand gør præcis det samme, så jeg tror nu det er meget normalt, selvom det kan være yderst ubehageligt til tider.. Jeg føler somme tider han er ved at vende vrangen ud på mit underliv - aav og aad siger jeg bare.. 

Meen vi kan jo så trøste os med der ikke er længe igen og at det jo nok er en naturlig del af den sidste fase, hvor de gør sig klar til at komme ud og se verden og ikke mindst deres utålomdige mødre..

Anmeld

3. september 2011

Kamulla

ja det er det..

nøjs det var ubehageligt.. og nogle gange stak det som bare faen.. 

Anmeld

3. september 2011

A&F

CamillaValby skriver:

Piger ok hjælp mig lige

Salam ven. Det er helt normalt. Lillepigen forbereder sig på at møde verden inshaallah. Det skete ofte med mig, især når jeg bevægede mig og var ude og gå. Det føltes som om hendes hovede ville ud hehe. Helt vildt.

Anmeld

3. september 2011

SussieThyssen

CamillaValby skriver:

Piger ok hjælp mig lige

Ja..det er helt normalt.
Du må aflaste området så meget som muligt ved at lægge dig ned nogle gange dagligt..gerne på siden, så bliver trykket mod bækkenbunden aflastet lidt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. september 2011

CamillaValby

BabyBambi skriver:

Min bettemand gør præcis det samme, så jeg tror nu det er meget normalt, selvom det kan være yderst ubehageligt til tider.. Jeg føler somme tider han er ved at vende vrangen ud på mit underliv - aav og aad siger jeg bare.. 

Meen vi kan jo så trøste os med der ikke er længe igen og at det jo nok er en naturlig del af den sidste fase, hvor de gør sig klar til at komme ud og se verden og ikke mindst deres utålomdige mødre..

Hehe ja det er nemlig yderst ubehageligt og det kan gøre så ondt men på en ubehagelig måde.

Ihh ja der er heltdigvis ikke så længe endnu

Anmeld

3. september 2011

CamillaValby

Camillas-Copenhagen.com skriver:

ja det er det..

nøjs det var ubehageligt.. og nogle gange stak det som bare faen.. 

Hehe lige præcis Hun har også gjort det i dag avvvvvvvvvvvvv

Anmeld

3. september 2011

CamillaValby

A&F skriver:

Salam ven. Det er helt normalt. Lillepigen forbereder sig på at møde verden inshaallah. Det skete ofte med mig, især når jeg bevægede mig og var ude og gå. Det føltes som om hendes hovede ville ud hehe. Helt vildt.

Wa Salam ukhti.

Hehe hun har nemlig også gjort det i dag mens jeg støvsugede, avvvvvvv. Nogle gange står jeg og siger av for mig selv, manden springer op og siger er alt ok. Haha men det er virkelig ubehageligt

Anmeld

3. september 2011

CamillaValby

SussieThyssen skriver:

Ja..det er helt normalt.
Du må aflaste området så meget som muligt ved at lægge dig ned nogle gange dagligt..gerne på siden, så bliver trykket mod bækkenbunden aflastet lidt.

Kærligst
Sussie

Tusinde tak for et godt råd Jeg prøver nemlig at ligge mig ned når jeg har muligheden. Hun gør det nemlig som regl når jeg sidder med benene oppe eller hvis jeg går. Og det er virkelig ubehageligt

Men der er HELDIGVIS ikke så længe tilbage nu

Anmeld

3. september 2011

Mauser.

Det samme oplever jeg her gør ret ondt faktisk ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.