Altså hvor lang tid.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. februar 2008

Tikki

..er jeres unger om at spise??? Jeg har lige brugt 1 1/2 time på at spise sammen med mit barn. Hun spiste knapt et 1/2 stykke bondebrød torskerogn, 4 små bidder appelsin og lidt banan......Det kan sgu da ikke tage så langt tid??? Hun vender og drejer alt 100 gange i munden og skal lege og glo på 40 ting imens. Hvis hun får skemad/grød, går det lidt nemmere og hurtigere. Kan det være konsistensen hun skal vænne sig til eller er hun bare vanvittig langsom spiser?? (dét overkommer jeg bare ikke :-o)
Jeg fristes til at tro, hun så ikke er sulten, men i går havde vi samme problem og der brugte jeg ikke så lang tid på at spise med hende, hvilket betød at hun spiste meget lidt og jo så vågnede 100 gange i nat og var sulten.......Og det var træls!

/Jeanette, der lige fandt ud af at mine strømper er smurt ind i leverpostej og at hele gulvet i lejligheden har fået glæde af det c>(:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2008

Anja

Ja, 1½ time må sgu være i overkanten :D

Hvis Elias får skemad (havregrød/mos/blendet mad) så spiser han sin mad på ca 10 minutter. Han åbner munden med det samme hans mund er tom :)

Hvis det er rugbrød eller andet der skal tygges på tager det lidt længere tid. Han spiser 1 hel skive mørkt rugbrød (uden skorper) på ca 20 min.

Skal lige siges, at han er ret glad for mad. Beder utroligt sjældent om noget, har han aldrig gjort. Hvis man skulle glemme at give ham noget ville han ikke gøre opmærksom på det, er lidt mærkeligt. MEN hvis det først står foran ham, så skal det altså ned i mavsen - og gerne hurtigt.

Anmeld

29. februar 2008

Mie A

Altså vi bruger ca. 30 min på rugbrød og lidt kortere tid på grød og mos.... Jeg synes altså også at 1½ time er aaaaaalt for lang tid.
Men jeg har ingen fif til, hvad du kan gøre :( - okay måske lige at du skal skifte strømper :)

Knus Mie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.