Ja, det er jo laaang tid siden jeg har født, men jeg vil lige komme med min beretning også. Da jeg var gravid slugte jeg beretningerne, så en mere kan næppe skade
Jeg havde termin først d 17/1, og så blev det senere vurderet til d 9/1. Vi var flyttet i et stort hus d. 1/12, og havde malet, malet og malet. Vi brugte over 3,5 km. malertape!!!!! Alt i hele huset (væge, paneler, døre, dørkarme og lofter) skulle males. Jeg var jo på barsel, så igang gik jeg. Det gik fint ud over det var sørme svært at rejse sig højgravid fra gulvet, uden møbler/ny malede dørkarme at støtte sig til, he he. Men måske er det derfor jeg fødte lidt før. (malede naturligvis kun med "gravid-godkendt" maling)
Juleaften var stille og rolig hos mine svigerforældre. Min svigerfar var landmand, og han sagde da vi tog hjem: Jeg kan se du skal føde i morgen. Ejjj sagde jeg. Der var jo laaaang tid til min termin, og hvordan han vidste det. Jo det havde han set på mange får før det... Godt så 
Næste morgen l. 9 da jeg står op, tror jeg at jeg tisser lidt i bukserne. Det er så flovt synes jeg, så løber ud på toilettet, hvor jeg tisser almindeligt. Dog lugter min tis lidt mærkeligt, men hvad... Ligger mig tilbage i sengen ved siden af kæresten, og kan bare slet ikke sove mere. Kan pludselig mærke det siver lidt, og står op til nærmere undersøgelse på toilettet igen. Jo... Den lugt den... ja, altså det lugter jo som det det er, 9 mdr. gammelt sperm... Jeg går ind til kæresten, og siger jeg tror vandet er gået. Han løfter hovedet, og siger "jeg kan ikke se noget" for så at sove videre. Jeg vækker ham igen, og denne gang får han fat på hvad jeg siger. Aldrig har jeg set den arme mand komme så hurtigt ud af sengen, og med bukserne halvt nede om anklerne LØBE ned i kælderen for at fyre. Det skal være VARMT når baby kommer. Jeg tager tøj på, får en sammenfoldet stofble i bukserne, da det siver hele tiden, og ringet til fg der gerne vil se os, for lige at tjekke fostervandet. Jeg står med jakke på og venter nede ved hoveddøren, mens min kæreste forgæves prøver at få gang i fyret. Han ryster så meget på hænderne at tændstikkerne knækker, og det vil ikke lykkedes, he he. TIl sidst råber jeg at nu MÅ han komme, og vi kører derind. På fg kigger jm på stofbleen og siger at det ser fint ud. Klart/lidt rosa vand, og hun synes ikke det lugter, men dufter fint og friskt
VI bliver sendt hjem, med besked om at ringe igen om aftenen hvis der ingen veer er kommet. Jeg tager hjem, ringer til min mor og far. De er på fyn hvor de har holdt jul med min storebror og hans kone, og de får en gammel dansk til morgenmaden for at fejre. Herefter kører de hjem til os. Kl. 11 begynder veerne, og jeg går i bad. Det er helt sikkert til at holde ud, og lækkert med det varme vand ned på hoften. Der er masser af varmt vand, da min kæreste nu fyrer som en sindssyg, he he he. Mine veer havde 5 min imellem fra starten af. Mine forældre kommer kl. 12, og jeg går ud af badet. Det gør nu noget mere nas, og min mor er ude af sig selv, og synes vi skal køre på sygehuset nu. Efter en opringning derind, kører vi derind. Jeg skælder den stakkels mand ud over ikke at køre den vej jeg vil, og han vender og gør så det. (vi bør max 8 min fra sygehuset, he he) Da vi kommer derind ca. kl 12.30 har jeg totalt ondt. Jeg står i forhallen til sygehuset med MEGA vee, mens hele Horsens drengekor står og glor. De skal give koncert i anledning af 1. juledag. De har nok ikke troet deres egne øjne...
Oppe på fødegangen er jeg den eneste. De siger jeg er førstegangs fødende så de regner med jeg føder i morgen. Jeg står ved skrænken og venter, mens et andet par kommer. Hun er ikke i fødsel men skal have en blodprøve. Dem tog de liiiige først, da der jo var så god tid med mig. Jo tak. Så står man der i overfrakke ved skrænken og skal liige vente 20 min. på at snakke med nogen, selv om man ved der INGEN fødende er, og man har super mange veer.
Nå. Jeg kommer ind på et rum, LIGE VED SIDEN AF SKRÆNKEN, og skal have en CT scanning. Af en eller anden årsag skal jeg ligge på briksen og det gør pisse ondt. Efter en halv time kommer hun ind igen, og siger det hele ser fint ud. Jeg har åbnet mig 3 cm. og må komme ind på fødestuen. Der er PISSEKOLDT derinde. Ja, de regnede ikke med der kom nogen så de har lukket for varmen...
Godt så.