Adios amigos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

CA

Velkommen hjem! Åh det må ha været skønt! Dejlige billeder i hvert fald. Hvor blir han bare stor - eller vel egentlig "mindre" Han ser ud til at have smidt lidt hvalpefedt/groet helt vildt opad, eller er det bare mig der husker ham så meget mere baby-rund?? Lækker er han i hvert fald - og skønne krøller!! Hvor har han dem fra? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

piadas

Årh, hvor ser det bare lækkert ud! Giiiid det var mig - jeg trænger også bare til sol og sommer!

Anmeld

27. september 2011

Diana...

Velkommen hjem. Åh hvor ser det bare lækker ud. Jeg længdes efter sol og sommer det jo ikke det vi har haft mest af  

Anmeld

27. september 2011

JonTri

Carina87 skriver:

Velkommen hjem! Åh det må ha været skønt! Dejlige billeder i hvert fald. Hvor blir han bare stor - eller vel egentlig "mindre" Han ser ud til at have smidt lidt hvalpefedt/groet helt vildt opad, eller er det bare mig der husker ham så meget mere baby-rund?? Lækker er han i hvert fald - og skønne krøller!! Hvor har han dem fra? 

Hejsa. Takker... 

Aner ikke hvor lang han er - eller hvad han vejer, men det er som om halsen kommer mere til syne. Ja han har både krøller og er lidt rødhåret... faderen har krøller, når det får lov at gro og jeg var rødhåret mit første år... 

Knus 

Anmeld

27. september 2011

JonTri

Diana... skriver:

Velkommen hjem. Åh hvor ser det bare lækker ud. Jeg længdes efter sol og sommer det jo ikke det vi har haft mest af  

Tak skal du ha... nej det er dælme for lidt sol og for meget vand, der har været i DK... Nogle gange kan man blive helt mættet af solen, men det blev vi ikke - sikkert fordi vi ikke har set meget til den herhjemme

Anmeld

27. september 2011

JonTri

piadas skriver:

Årh, hvor ser det bare lækkert ud! Giiiid det var mig - jeg trænger også bare til sol og sommer!

Det var det også - savner det, mens jeg sidder med sutsko på under tæppet og småfryser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.