Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
babytwins skriver: jamen tror det koster 85 kr ,men venter lige svar fra en der skrev imorges
jamen tror det koster 85 kr ,men venter lige svar fra en der skrev imorges
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
grinbidderen skriver: Nå ok øv.. Men hvis den ik blir solgt vil jeg gerne købe den...
Nå ok øv.. Men hvis den ik blir solgt vil jeg gerne købe den...
hun får indtil kl 20 ellers er det din
babytwins skriver: hun får indtil kl 20 ellers er det din
Jeg har et bord (uden stol), hvis der er en der også gerne vil have bord til....
grinbidderen skriver: Ok det det lyder fint. Jeg ka desværre bare ikke svare før efter kl.21.10 da jeg er på vej til forældre møde
Ok det det lyder fint. Jeg ka desværre bare ikke svare før efter kl.21.10 da jeg er på vej til forældre møde
helt ok
Jeanten skriver: Hej jeg vil gerne købe den gule. Jeg bor i Kbh, vil du finde ud af, hvad den koster at få sendt som b-post? :-) vh Jeanne
Hej jeg vil gerne købe den gule. Jeg bor i Kbh, vil du finde ud af, hvad den koster at få sendt som b-post?
:-) vh Jeanne
den vejer 1300 gram, så den må kunne sendes for 51 kr..
Super, den tager jeg!
Skriver du dit kontonr?
Mit tlf nr. er 28556684, men har veer lige nu, så måske går der lige et par dage inden du får pengene!!!
Så spændt
Jeanten skriver: Super, den tager jeg! Skriver du dit kontonr? Mit tlf nr. er 28556684, men har veer lige nu, så måske går der lige et par dage inden du får pengene!!! Så spændt
ej hvor spændende, skal også lige tjekke 100 % på på målene..
Held og lykke...
grinbidderen skriver: Jeg vil meget gerne købe den med bordet.. Ved du hvad det vil koste at sende da jeg bor i Korsør i vestsjælland
Jeg vil meget gerne købe den med bordet.. Ved du hvad det vil koste at sende da jeg bor i Korsør i vestsjælland
hun ville gerne købe den, så desværre....
har du nogle af dem tilbage?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128