Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Op
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dorthemus skriver: Samlet pris incl på 9, 15 og 18
Samlet pris incl på 9, 15 og 18
Ups, jeg havde overset dit indlæg. Er du stadig interesseret?
Indvendig benlængde på brune Bennetton, cowboyoveralls, og brune fljøjlsoveralls???
De røde Name It; er det knickers?
Samlet pris incl. porto for de 5 dele??
Christina.78 skriver: Indvendig benlængde på brune Bennetton, cowboyoveralls, og brune fljøjlsoveralls??? De røde Name It; er det knickers? Samlet pris incl. porto for de 5 dele??
Indvendig benlængde på: brune Bennetton 36 cmcowboyoveralls 27 cmbrune fløjls-overalls 24 cmDet er jo tre forskellige længder. Er du stadig interesseret i alle tre par bukser?De røde med prikkerne fra Name It er knickers Tror de er solgt. Venter lige på en tilbagemelding.
*Sofie* skriver: Indvendig benlængde på: brune Bennetton 36 cmcowboyoveralls 27 cmbrune fløjls-overalls 24 cmDet er jo tre forskellige længder. Er du stadig interesseret i alle tre par bukser?De røde med prikkerne fra Name It er knickers Tror de er solgt. Venter lige på en tilbagemelding.
ok mange tak..2 x for kort og et for langt ...øv men følger lige med alligevel..
Christina.78 skriver: ok mange tak..2 x for kort og et for langt ...øv men følger lige med alligevel..
Det er bare så typisk sårn noget Ka lige skrive til dig, når jeg har fået svar på de prikkede
*Sofie* skriver: Det er bare så typisk sårn noget Ka lige skrive til dig, når jeg har fået svar på de prikkede
ok
Christina.78 skriver: ok
Hvis du stadig er interesserede i de prikkede knickers, er de dine. Og du får dem billigt, for de er lidt slidte på numsen. Min datter brugte dem inden hun ku gå, og hun var en numse-gumper Vil godt lige tage et billede af dem, hvis det er?
*Sofie* skriver: Hvis du stadig er interesserede i de prikkede knickers, er de dine. Og du får dem billigt, for de er lidt slidte på numsen. Min datter brugte dem inden hun ku gå, og hun var en numse-gumper Vil godt lige tage et billede af dem, hvis det er?
tak for alt dit besvær men springer over i første omgang...
Christina.78 skriver: tak for alt dit besvær men springer over i første omgang...
Det oki
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128